Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boemkool

Legacy Member
Ni weer beginnen ruziemaken e sloebers!

Van waar halen jullie die patch eigenlijk? Mijn Six Launcher heeft eventjes iets gedownload maar volgens mij was dat die patch niet aangezien ik nog altijd geen humanity zie in mijn Debug Monitor?

EDIT; @standalone game
Als ze gewoon al de problemen van dupen, offmap kampen en hackers kunnen fixen in de standalone game gaat het spel al veel aangenamer zijn

MegaMentor

Legacy Member
reFleX.be zei:
Ni weer beginnen ruziemaken e sloebers!

Van waar halen jullie die patch eigenlijk? Mijn Six Launcher heeft eventjes iets gedownload maar volgens mij was dat die patch niet aangezien ik nog altijd geen humanity zie in mijn Debug Monitor?

EDIT; @standalone game
Als ze gewoon al de problemen van dupen, offmap kampen en hackers kunnen fixen in de standalone game gaat het spel al veel aangenamer zijn

Via de torrent
Hotfix Build 1.7.2.5 Rolling Update - DayZ Announcements - Day Z Forums
Daarna nog een server joinen die de laatste versie draait and you should be good to go.


De bans van de laatste dagen waren dus idd false positives. Vond het al vreemd dat er zoveel mensen opeens kloegen over dat ze gebanned waren terwijl ze legit speelden.

The issue has been investigated with the help of Ondrej Spanel (BIS lead programmer) and we found that there is a possibility of a race condition on BE's side during the game's disconnect process. It can essentially destroy the integrity of the environment that BE expects and trigger a certain detection. The problem has been fixed and all of bans of the past two days that could have been triggered by such a condition have been removed. There might still be cheaters among those, but that doesn't matter. What matters is that the innocent players should be unbanned now.

We're honestly deeply sorry for this and will do everything to ensure that something like this won't happen again.

BattlEye - The Anti-Cheat Engine

Shadowfox

Legacy Member
Vooraleer ze die offmap crap fixen, moeten ze volgens mij eerst de map een stuk groter maken (waar bomen dus spawnen). Eventueel wat straten ofzo maar steden hoeft voor mij niet. Op die manier heb je tenminste plaats om een kamp op te zetten en min of meer veilig te bewaren.

Want nu ben je bijna genoodzaakt om je shit buiten de map te zetten omdat het anders binnen een paar uur is gevonden.

MegaMentor

Legacy Member
Shadowfox zei:
Vooraleer ze die offmap crap fixen, moeten ze volgens mij eerst de map een stuk groter maken (waar bomen dus spawnen). Eventueel wat straten ofzo maar steden hoeft voor mij niet. Op die manier heb je tenminste plaats om een kamp op te zetten en min of meer veilig te bewaren.

Want nu ben je bijna genoodzaakt om je shit buiten de map te zetten omdat het anders binnen een paar uur is gevonden.

Camouflage netten damn it...

Maar steden zou ik net cool vinden. Stel u voor, een stad ter grootte van bv Liberty City uit GTA4 met alle huizen/appartementen enterable :love: Natuurlijk in de stijl van wat we nu hebben met de bijhorende wildernis er nog rond.

Maar als ze de map groter maken moeten ze ook het aantal spelers/server verhogen IMO.

Butramas

Legacy Member
Wat heb je eraan dat je een hero status hebt? Want je zou dit toch makkelijk kunnen boosten met een vriend? Hij laat zich beetje gewond worden door zombies hem eventjes te laten aanvallen, dan hem terug oplappen... etc.

KoOkiE

Legacy Member
u4ea zei:
Kzou eig liever hebben da er iets me die zombie animaties gebeurd.
Kweet da het een probleem was voor hem omda hij met animal AI werkt in de zombies. Maar der moet toch een manier zijn waardoor die ni zo irritant bewegen.

Ik kan die onmogelijk afschieten 70% van den tijd als die naar ons lopen als die tegen 100 per uur beginnen zigzaggen.

Daar is een eenvoudige truck voor. Niet panikeren, en ook niet beginnen schieten tenzij je een one hit kill wapen hebt en je zeker bent dat je geen andere zeds aantrekt.

Wat je doet in andere gevallen is hetvolgende: Je blijft staan waar je bent en je wacht tot de zed bij je is. Daarna zal hij abrupt stoppen en zijn "ik sla je dood" animatie begint.
zet nu twee stappen achteruit. De zombie zal je niet raken (soms wel maar zelden). Je mikt, en schiet op zijn kop op het exacte moment dat deze "ik sla" animatie ten einde komt. Je moet wel snel zijn maar het werkt, ik doe dit constant. Zal het in een volgende video steken, interessante vraag.

iVoll

Legacy Member
Juve9le zei:
Iemand 1.7.2.5 al getest? Bugs?

Draait op onze server momenteel. Enige spijtige is dat ik gewoon aan de zee ben gespawnt, wel met al men gear.

Kan ook bug langs mijn kant zijn natuurlijk.

Shadowfox

Legacy Member
MegaMentor zei:
Camouflage netten damn it...

Maar steden zou ik net cool vinden. Stel u voor, een stad ter grootte van bv Liberty City uit GTA4 met alle huizen/appartementen enterable :love: Natuurlijk in de stijl van wat we nu hebben met de bijhorende wildernis er nog rond.

Maar als ze de map groter maken moeten ze ook het aantal spelers/server verhogen IMO.
Camo-netten, daar kan ik me zeker in vinden!

Meer spelers/server? Neen dank u. Ge kunt nu al geen uur rondlopen zonder iemand tegen te komen (en die u koste wat het kost wil afschieten maar dit terzijde). Dat ze die mogelijkheid geven, daar ben ik wel voor te vinden maar het zou zeker geen vereiste mogen zijn.

En aan al die gasten die hier staan te janken en al die andere die over die jankers janken, report knop gebruiken en niet op reageren of ge zijt even erg.

phatjah

Legacy Member
Iemand die zou kunnen helpen aan Balota airstrip? (nuja, net ten noorden ervan, in de "woods" aan de control tower)

2k blood + no food/no drink = sad panda

edit : zelf geen bloodbag :(

MegaMentor

Legacy Member
Shadowfox zei:
Camo-netten, daar kan ik me zeker in vinden!

Meer spelers/server? Neen dank u. Ge kunt nu al geen uur rondlopen zonder iemand tegen te komen (en die u koste wat het kost wil afschieten maar dit terzijde). Dat ze die mogelijkheid geven, daar ben ik wel voor te vinden maar het zou zeker geen vereiste mogen zijn.
.

Ik loop letterlijk al dagen rond zonder iemand tegen te komen. Ik blijf wel weg van high traffic areas als stary of NWAF.

Moest iedereen nu eens niet in Cherno of Elektro blijven :unsure:

Butramas

Legacy Member
pff nu zit ik weer de hele tijd vast op het loading screen, ik probeer wel op de servers te geraken waar er wat minder man op zit... maar dit is toch niet normaal. Het duurt me altijd minstens 20 minuten vooraleer ik eindelijk in een server zit...

Kan dat zijn omdat die servers niet dezelfde versie als ik hebben ofzo?

KoOkiE

Legacy Member
phatjah zei:
Iemand die zou kunnen helpen aan Balota airstrip? (nuja, net ten noorden ervan, in de "woods" aan de control tower)

2k blood + no food/no drink = sad panda

edit : zelf geen bloodbag :(

Ik kan je mss wel helpen, maar je zal geduld moeten hebben. ben nu naar guglovo aant lopen om iemand te helpen, tegen dak aan balota ben.. mss morgenochtend.

phatjah

Legacy Member
KoOkiE zei:
Ik kan je mss wel helpen, maar je zal geduld moeten hebben. ben nu naar guglovo aant lopen om iemand te helpen, tegen dak aan balota ben.. mss morgenochtend.

No worries, ben nu al een paar dagen aan het wachten eigelijk op de mensen waar ik normaal mee samenspeel maar die zijn hard aan het slacken dus dat kan er best wel bij. ;p

edit : zal je op skype adden

kRa

Legacy Member
eindelijk is een voertuig gevonden! Een Offroad Pickup Truck die ergens in de bossen stond.

iVoll

Legacy Member
Ik dacht dat met 1.7.2.5 die glitches weg gingen zijn? Balota is onmogelijk te looten op onze server die 1.7.2.5 draait.

En was ni enkel ik maar gans onze groep.

Butramas

Legacy Member
Ik geraak dus gewoon niet op servers... kzal dan maar eens 9 live server proberen :/

KoOkiE

Legacy Member
heb gemerkt als je de allerlaatste beta hebt dat je best niet op oudere beta servers joint. Ben net op komarovo gespawnd na een paar mislukte login pogingen...

das wel goed nieuws voor phatjah natuurlijk, kzit nu vlak bij ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan