Archief - [Arcade] Magic the Gathering 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Die Bribery-kaart is niet om mee te lachen...

45ab90ea2f67713db50c34d3ba3ddcbb_w200.jpg


Zelf met tijdsgebrek heel vlotjes door de nieuwe campaign gegaan waar je zelf de AE bent, echt wel wijs.

Online zal het wel iets anders zijn.

Xazirri

Legacy Member
Manmanman, die nieuwe archenemy mode is zalig. Kheb het enkel nog maar singleplayer gespeeld, maar die singleplayer is echt leuk. Kvind het leuker dan de normale mode.

En die bribery kaart, in welk deck zit die? Kben nu AE aant spelen met het machinations deck, en daar ben ik het in elk geval nog nie tegengekomen...

Marginal0

Legacy Member
Heb de expansion ook puur gekocht voor die archenemy mode. Zelf archenemy zijn is nieuw voor mij, en van de pure ownage die eraan te pas komt krijg ik niet rap genoeg. :p

Bribery is ook één van de betere kaarten in het spel. Staat ook 15€ tegenwoordig. In dit spel steekt hij één keer in het Jace deck denk ik. Je kan dat gewoon in-game checken hoor.

De Tezzy deck krijgt Damnation bij, da's positief. Koth wordt mss eindelijk een degelijk deck met 2x Slagstorm. Hetzelfde geldt voor de (voorheen echt slechte) Garruk deck, die nu 2x een superbeest krijgt (2/3 met ability voor 3 mana).

SHIGSY

Legacy Member
Tezzy deck had nu niet bepaald nog zo'n kaart nodig op 360. Dat deck is al zo sterk op zijn eigen, win ratio steekt er zwaar bovenuit als ik het vergelijk met al de rest.

Edit: Ben me aan het vergissen. Damnation is van Machinations, verwarring met Blood Hunger.

Marginal0

Legacy Member
Is dat echt zo'n sterk deck? Ik ben nu al een paar maanden niet meer actief online, maar je gaat me niet vertellen dat die win ratio superhoog is, met wat essentieel een 3-kleurendeck is.

Afin, imo zijn de decks iets competitiever geworden.

SHIGSY

Legacy Member
Marginal0 zei:
Is dat echt zo'n sterk deck? Ik ben nu al een paar maanden niet meer actief online, maar je gaat me niet vertellen dat die win ratio superhoog is, met wat essentieel een 3-kleurendeck is.

Afin, imo zijn de decks iets competitiever geworden.

Machinations is bijzonder zwak. Het is Blood Hunger dat nogal zwaar doordrukt.

SHIGSY

Legacy Member
Wel, als je aan de goede kant van de lijn zit, is Bribery dikke fun. Poor Ancient-deck, 7 lands voor hem, 18 voor mij dankzij Bribery... De combinatie met de Curfews er nog eens bij en de Æther Adepts. :)

SHIGSY

Legacy Member
Lukt dat goed met de nieuwe decks online? Nog twee weken wachten om ze zelf online te gaan gebruiken (gelukkig al niet meer tot 31/10 paar 11/10).

Marginal0

Legacy Member
Kga toch passen dan voor zo'n kleine update. Heb update 1 ook op de pc staan dusja, kga het daar verder doen. Maar speel het al lang niet meer eigenlijk. De fun is er wat af. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan