Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10.BAGGIO.10 zei:Ik zou al ne content zijn met ne redelijk pull. Ik sta al 2 seizoenen op uitstekend jeugdopleiding en ik heb nog maar 1 keer een redelijk pull gehad. Beter heb ik nog nie gekregen.

NoReason zei:pffff tegen dat we kunnen pullen ga'k nog nie terug zijn van brugge...
![]()

Ik speel nog maar van midden verleden seizoen en heb al 17 jarige met goed scoren/18 jarige met goed vleugelspel en een 17jarige redelijk verded+redelijk passen gepulld..10.BAGGIO.10 zei:Ik zou al ne content zijn met ne redelijk pull. Ik sta al 2 seizoenen op uitstekend jeugdopleiding en ik heb nog maar 1 keer een redelijk pull gehad. Beter heb ik nog nie gekregen.

Mja, wel te verwachten na 4 weken redelijke pullsSpeler met ID 48811907 is voor het laatst gezien op de golfbaan. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

TiGrOnX zei:Demko Bangoura
TSI=900 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijne 1e goeie pull!!!! wwiiieeeeeeeeeeee![]()
Hopelijk kan k hem nog heel lang doortrainen![]()

TiGrOnX zei:Demko Bangoura
TSI=900 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijne 1e goeie pull!!!! wwiiieeeeeeeeeeee![]()
Hopelijk kan k hem nog heel lang doortrainen![]()
