Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Voor de verandering nog keer nen uitstekend passen :/

Neen kweet lik nie, ofwel willek een uitstekend verdediger 17j pullen, ofwel nen andere speler, dak kan verkopen..

Kga wel zien binnen 4u e :p

Re@V0r

Legacy Member
iedereen wilt wel nen uitstekend pullen zeker :p
wukke zever is da nu

NoReason

Legacy Member
pffff tegen dat we kunnen pullen ga'k nog nie terug zijn van brugge :(... :D

10.BAGGIO.10

Legacy Member
Ik zou al ne content zijn met ne redelijk pull. Ik sta al 2 seizoenen op uitstekend jeugdopleiding en ik heb nog maar 1 keer een redelijk pull gehad. Beter heb ik nog nie gekregen.

Timmie

Legacy Member
Kga naar de film en moet morgevroeg werken, dus pullen zal voor ergens morgemiddag zijn.

anarking_II

Legacy Member
10.BAGGIO.10 zei:
Ik zou al ne content zijn met ne redelijk pull. Ik sta al 2 seizoenen op uitstekend jeugdopleiding en ik heb nog maar 1 keer een redelijk pull gehad. Beter heb ik nog nie gekregen.

Wtf, nog nooit één gepulld me goed in een stat? Jeezes, gij moet zeker het ongeluk van heel hattrick over je hebben :p

-^SaTan^-

Legacy Member
10.BAGGIO.10 zei:
Ik zou al ne content zijn met ne redelijk pull. Ik sta al 2 seizoenen op uitstekend jeugdopleiding en ik heb nog maar 1 keer een redelijk pull gehad. Beter heb ik nog nie gekregen.
Ik speel nog maar van midden verleden seizoen en heb al 17 jarige met goed scoren/18 jarige met goed vleugelspel en een 17jarige redelijk verded+redelijk passen gepulld..
En mijn jeugd staat nog maar op 'goed' :lol:

BuffaloKampioen

Legacy Member
17jarige redelijke aanvaller! Staat er voor nul euro op!

Ysbrand Verstrepen (48812029)

sToRm

Legacy Member
Ludo Fuchs (48812349)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Vivitonio's
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Je hebt minder dan 12 uur geleden een speler ontslagen en kunt daarom op dit moment niet nog een speler ontslaan. Wacht tot er 12 uur is verstreken.

Interficio

Legacy Member
Arno Houdenaert (48813126)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 532 €/week
Eigenaar: Team Inter
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos


te verkopen?

nee zeker

TiGrOnX

Legacy Member
Demko Bangoura
TSI=900 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Mijne 1e goeie pull!!!! wwiiieeeeeeeeeeee :woohoo:
Hopelijk kan k hem nog heel lang doortrainen :)

sToRm

Legacy Member
TiGrOnX zei:
Demko Bangoura
TSI=900 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Mijne 1e goeie pull!!!! wwiiieeeeeeeeeeee :woohoo:
Hopelijk kan k hem nog heel lang doortrainen :)

damn nice ;)

Olivier.vdb

Legacy Member
TiGrOnX zei:
Demko Bangoura
TSI=900 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Mijne 1e goeie pull!!!! wwiiieeeeeeeeeeee :woohoo:
Hopelijk kan k hem nog heel lang doortrainen :)

Nice :niceone: Nu trainen tot brilliant 20j. en verpatsen :scream:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan