Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-mkz.lama-

Legacy Member
boutros zei:
ikke weer noppes ...

Had toch wel een uitzonderlijk tsi van 80 :doh:

Kheb hem dan ook maar meteen de laan uitgestuurd
Twordt wel nog eens tijd da ik iets deftigs pull :(

mijn speler had 4 keer minder TSI dan de jouwe ... :cool:
zelfs golfen zat er voor die kerel niet in :lol:

Dash

Legacy Member
Pascal Bockstaele (48336561)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 1 364 €/week
Eigenaar: Tyfus' Music Soccerteam
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: matig
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

woensdag op tl, zal ondertss ook dondedag stijgen naar redelijk

Ether

Legacy Member
Mich Flammang (48385345)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 516 €/week
Eigenaar: Jannebananne
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0


Nie echt iets mee aan te vangen zeker?

ontslaan maw :)

Yannick.vdb

Legacy Member
Sasha Oomens (48384113)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 830
Loon: 593 €/week
Eigenaar: The Mighty Red Army
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

leuke pull :) ik heb hem op de lijst gezet voor 100k, is dit teveel of te weining denken jullie? wat zou ik er ongeveer voor kunnen krijgen? :eek:

Yannick.vdb

Legacy Member
sjoene zei:
toch 250 peisk:)

:crazy: gij meent da??? :wtf:
mai, da zou wel zalig zijn. Dan heb ik direct de kosten van m'n uitbreiding van m'n stadion eruit :D

den deadline heb ik wel per ongeluk op een belachelijk uur :ironic: khad vanmorgen gepulled, en die om half 9 der opgezet, dus die loopt ook af binnen drie dagen om half 9 's morgens... hopelijk was dit geen domme zet :(

Strikeh

Legacy Member
hm 250k is wel wa veel denk ik, toch al 18 jaar en seizoen is al half ver
en de bijstats zijn toch ook niet echt super :p
mja hopelijk krijg je het ervoor eh :niceone:

morris

Legacy Member
Arne De Waele (48413395)
18 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 610
Loon: 734 €/week
Eigenaar: KWS Morris
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Wel lekker spelerke :) Assek der veel geld voor kan vange issem weg ma anders houek em :)

*Brommerken*

Legacy Member
Hubertus Ferdinande (48413239)
17 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 625 €/week
Eigenaar: Poetis
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

listed 20k (aangezien zijn vrij hoge TSI en amper 17 jaar)

naat

Legacy Member
Kurt Rosay (48404590)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Francais!


Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 650
Loon: 971 €/week
Eigenaar: rscaboy's
Waarschuwingen: 1


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk


Krijg ik hier 2 miljoen voor?
Ik heb hem gelisted aan 2 miljoen, aangezien ze me zeiden dat hij wel verkocht ging geraken

Timmie

Legacy Member
tis ene rare speler hoor, maar 2 miljoen gaat ge niet krijgen denk ik.

naat

Legacy Member
Timmie zei:
tis ene rare speler hoor, maar 2 miljoen gaat ge niet krijgen denk ik.


We zullen zien, anders list ik hem aan 1.5 miljoen.

Op't fedforum zeiden ze dat ik moest proberen aan 2 miljoen.

sjoene

Legacy Member
eerste week, zeker 3 miljoen, ma we zijn al aan den elft e, mss 1 miljoen, as ge beke chance ebt:)

enj0i^

Legacy Member
manee gij sukkelaars, ge gaat daar toch over 1,5 miljoen voor vangen gok ik, ze geven veel geld ze voor solid scoren met solid passin!g

Ether

Legacy Member
enj0i^ zei:
manee gij sukkelaars, ge gaat daar toch over 1,5 miljoen voor vangen gok ik, ze geven veel geld ze voor solid scoren met solid passin!g


En voor nen solid defender me solid passing? :p

killblok

Legacy Member
khad ene met goed passen en de rest slecht van 19 jaar, maw die loopt nu achter de vuilkar :sad:

Pandarve

Legacy Member
Deze week eentje met redelijk verdedigen en heel lage tsi.

Ik zet hem er vanavond op, je weet maar nooit.

Re@V0r

Legacy Member
17 jaar, redelijk pm, matig passen, matig verdedigen :)

voor de geïnteresseerden staat hij te koop ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan