Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Interficio

Legacy Member
Keepen zwak :(, 20 jaar

spijtige zaak, nog altijd niks deftig gepulled, niveau opleiding is nu redelijk

FeNiX4LiFe

Legacy Member
Filip Wevers (47383575)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 546 €/week
Eigenaar: fenix'sdreamteam
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

zal tegen de eind van de dag voor 1250 € op de lijst komen te staan :)

TiGrOnX

Legacy Member
Roger Gaunand (47319596)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Tettenham FC
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig


Eerste pull die mss iets deftig gaat opbrengen.Jeugdopleiding staat al lange tijd op goed pfff :tongue: .
Sevves op de lijst voor 70.000k (krijg ik dit voor een clown?)

Ether

Legacy Member
best erop zetten voor 79500, das de prijs voor een clown


Mijn pull:
Simon Schreivogl (47392935)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 30
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Jannebananne
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0


Weer zukke bescheten naam, nu ja, em is gaan golven of zoiets :p

NoReason

Legacy Member
Interficio zei:
Keepen zwak :(, 20 jaar

spijtige zaak, nog altijd niks deftig gepulled, niveau opleiding is nu redelijk
wacht maar totdat je opleiding 'uitstekend' is, dan pull je pas niks meer :angry:

systech

Legacy Member
Arjen Vanmaele (47398803)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 350
Loon: 767 €/week
Eigenaar: FC Hannie
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

wel best een leuke pull :)

Hoeveel zou em opbrenge?

Fr3aK

Legacy Member
NoReason zei:
wacht maar totdat je opleiding 'uitstekend' is, dan pull je pas niks meer :angry:
Idem, ik heb ook nog nooit iets deftig gepulled :(
En mijn jeugd staat al 3 maand op uitstekend...

SIO

Legacy Member
systech zei:
Arjen Vanmaele (47398803)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 350
Loon: 767 €/week
Eigenaar: FC Hannie
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

wel best een leuke pull :)

Hoeveel zou em opbrenge?

Tjibbe van Raalte (47314812)
19 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 805 €/week
Eigenaar: Staafies
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

trekt er wa op :)

Simba101

Legacy Member
Men allereerste goed pull, en wat voor eene :p *kwijl* deze ga onmiddelijk op de markt. Weet iemand wak er zou kunne van maken? keb er em opgezet voor 500.000

Quintus Campagne (47409025)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 920
Loon: 755 €/week
Eigenaar: De Simpers
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

*/LoNsDaLe

Legacy Member
ook juist ne keeper gepulled en het resultaat mag der zijn:

Arnaud Lepan (47384832)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 930
Loon: 2 187 €/week
Eigenaar: d0lf
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: goed
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

staat op de lijst voor 800 000 en loopt woensdag af

*/LoNsDaLe

Legacy Member
is 17 en halverwege uitstekend. kzou hem liever houden dus ja ...

systech

Legacy Member
SIO zei:
Tjibbe van Raalte (47314812)
19 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 805 €/week
Eigenaar: Staafies
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

trekt er wa op :)

die van mij is enkel beter :p

-mkz.lama-

Legacy Member
Kas Fieggen (47433040)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.


Specialiteit: Snel

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 565 €/week
Eigenaar: Forza Chupacabra
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos


eerste keer dat ik veldspeler pull en dat het me wa verkoopbaar lijkt
wat zou ik ervoor kunnen krijgen?

Woops

Legacy Member
Manuel Vrancken (47489555)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 584 €/week
Eigenaar: Oeps
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk


hoeveel schat je da ik kan krijgen hiervoor?

Dash

Legacy Member
net gepulled:
Cyril De Potter
TSI=530 , 17 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Voor binnen 1/2 seizoenen als ik verdediging train:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan