Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoReason

Legacy Member
killblok zei:
René Alloa (46863266)
staat erop voor 999

Laurent Dupouey (46800992)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 500 €/week
Eigenaar: ClubPP
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

staat erop voor 0 :)

Netrem

Legacy Member
NoReason zei:
Laurent Dupouey (46800992)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 500 €/week
Eigenaar: ClubPP
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

staat erop voor 0 :)

gl :)

liquido

Legacy Member
Andor Verhees (46870655)
TSI = 2 260 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos


uber jeugdpull ? iemand geintresseerd eneuh hoeveel is deze waard?

In_The_End

Legacy Member
Camille Klein Legtenberg (46847251)
17 jaar, redelijk in vorm
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 601 €/week
Eigenaar: TKiFr
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

komt morgen op TL

grievie

Legacy Member
2de week op rij ne degelijk pull :D (met niveau maar op goed :niceone: )
Allez voor mij is da toch ne goeie pull :)

17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 654 €/week
Eigenaar: Guardian Forces
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Wa zou k er nu mee doen?
Heb ne 28-jarige spits die +/- even goed is...
Dan kan k beter deze houden zeker?
Wa zou em opbrengen MOEST ik em toch verkopen?

liquido

Legacy Member
wa trainde ? als ge scoren traint bijhouden anders zowiezo verkopen..
500k brengt dat u op denk ik.

VDCNathan

Legacy Member
liquido zei:
wa trainde ? als ge scoren traint bijhouden anders zowiezo verkopen..
500k brengt dat u op denk ik.
500k is wel erg veel zu :p
Kheb m'n uitstekende spits voor 520k verkocht :)

kzou em erom zetten voor 50k, ze zullen dan wel bieden tot minstens 150k denkek,
tenzij ge pech hed :p ;)

Olivier.vdb

Legacy Member
VDCNathan zei:
500k is wel erg veel zu :p
Kheb m'n uitstekende spits voor 520k verkocht :)

kzou em erom zetten voor 50k, ze zullen dan wel bieden tot minstens 150k denkek,
tenzij ge pech hed :p ;)

lol die gaat MINSTENS voor 400k de deur uit zu :p
17 jaar, goed scoren en matig passen in het begin vh seizoen. Daar geven ze veel geld voor ze. Kdenk dat em daar zo'n 500k voor gaat krijgen mss iets meer.

VDCNathan

Legacy Member
Olivier.vdb zei:
lol die gaat MINSTENS voor 400k de deur uit zu :p
17 jaar, goed scoren en matig passen in het begin vh seizoen. Daar geven ze veel geld voor ze. Kdenk dat em daar zo'n 500k voor gaat krijgen mss iets meer.
mja I know, ma 500k blijft veel zu :s
2-300k zou kunnen ja,
en 400k in bidwar,

ma 500? no way :p
Da's gwn teveel volgens mij, of ge hebt chance :unsure:

SIO

Legacy Member
500k zou kunnen, matig passen is op randje dus bent ni zeker, ma als ger 500k voor kreeg zallek zeker ni verschieten

perre

Legacy Member
i'd say meer dan 500k, TSI is ook ni zo slecht.

*edit ah, da ligt wel aan zen vleugelspel denk ik :).

Ma toch meer dan 500k denkek, 500k is de prijs voor zo ene int midde vant seizoen, nu zitte we daar nogni...

grievie

Legacy Member
ok, merci :)
ga em derop zetten voor 350k, als ze da ni geven ga k wel houden...
Tis nu ni dak em zelf ni kan gebruiken he.
Maar voor t einde van t seizoen men stadion uitbreiden (voor t 2x zo duur wordt) + ne betere trainer, dus de centen zijn welkom

Hit Hard

Legacy Member
Leonard Wagemans (46904730)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 610 €/week
Eigenaar: De Pottegooiers
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos


Gratis en voor niks verkrijgbaar.

-^SaTan^-

Legacy Member
stvw zei:
NOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooo


we missen nog de zin in uw sig "Proud to be gay " :evil:
Not ghey, mo een goeie pandoering kan er altijd wel bij :unsure:

systech

Legacy Member
Brenden Bal (46859506)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 550 €/week
Eigenaar: FC Hannie
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Voor hoeveel zou ik die kunnen verkope?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan