Archief - [ALGEMEEN]: Friendly Regel Tread Renewed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rpg_gamer

Legacy Member
Rustig blijven SIO en Timmy tis precies of jullie hebben een meeting gehouden. :D

BuffaloKampioen

Legacy Member
ClubPP

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging : matig (oud)
Centrale Verdediging: matig (oud)
Linker Verdediging : slecht (oud)
Rechter Aanval : briljant (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : matig (oud)

FC Shamrock Rovers

Middenveld: slecht (oud)
Rechter Verdediging : matig (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : goed (oud)

9/0 voor ClubPP! Hoe kan da nu? Ik 27.5*, gij 23*

NoReason

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
ClubPP

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging : matig (oud)
Centrale Verdediging: matig (oud)
Linker Verdediging : slecht (oud)
Rechter Aanval : briljant (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : matig (oud)

FC Shamrock Rovers

Middenveld: slecht (oud)
Rechter Verdediging : matig (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : goed (oud)

9/0 voor ClubPP! Hoe kan da nu? Ik 27.5*, gij 23*

kvind het maar raar zenne :confused:

The Black Adder

Legacy Member
zijn middenveld is iets sterker, en zijnen aanval is veel te sterk voor uw verdediging. 9-0 is overdreven, maar 't is wel een verdiende overwinning

BuffaloKampioen

Legacy Member
Idd, vre raar
Er is zelf ni eens sprake van iemand van m'n spelers behalve bij die ene keer. 1 actie :D...
+ kspeel tactiek flankaanval (uitstekend) en een van z'n flanken heeft 0* :s 't Klopt iets ni
Denken bug ma echt weet ik het niet!

sToRm

Legacy Member
ik heb dus ook een megaraar friendly matchke gehad zoals hierboven ook iemand heeft gehad.

fc llorett
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: waardeloos (Heel laag)
Rechter Verdediging : slecht (Heel laag)
Centrale Verdediging: slecht (Hoog)
Linker Verdediging : slecht (Hoog)
Rechter Aanval : waardeloos (Hoog)
Centrale Aanval : waardeloos (Heel hoog)
Linker Aanval : slecht (Hoog)


Vivitonio's
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: rampzalig (Heel hoog)
Rechter Verdediging : zwak (Heel laag)
Centrale Verdediging: zwak (Laag)
Linker Verdediging : zwak (Heel laag)
Rechter Aanval : slecht (Laag)
Centrale Aanval : slecht (Heel laag)
Linker Aanval : slecht (Heel laag)

ik had 20 sterren en hij 18.5
we speelden allebei 3-5-2 met 2 wings op aanvallen, ne cm op verdedigen en nog ne cm op aanvallend.

onze stats zijn ongeveer hetzelfde (mijn ietsie beter) en hij wint met 6-1 :wtf:
als dit een competitiematche was zou ik vies pissed zijn zenne

redblack

Legacy Member
Iemand die een friendly wil spelen tegen mij next week?

Cercle Posse Izegem (193281)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan