Archief - [ALGEMEEN]: Friendly Regel Tread Renewed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: slecht (oud)
Rechter Verdediging : formidabel (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : redelijk (oud)
Linker Aanval : slecht (oud)


nie slecht vinnek, uitstekende counteraanval, daar zit toekomst in :p

boutros

Legacy Member
Ether zei:
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: slecht (oud)
Rechter Verdediging : formidabel (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : redelijk (oud)
Linker Aanval : slecht (oud)


nie slecht vinnek, uitstekende counteraanval, daar zit toekomst in :p

Kwil wel eens tegen uw uitstekende counteraanval spelen:p uitdaging verstuurd ;)

Archeoloogke

Legacy Member
Ge hebt dus 2 uitdagingen verstuurd...maar ik heb de vis gevangen. :p

(ik haal ook goed counteraanval hoor in de competitie :D)


Edit: Nog eens gecheckt en ik haalde vorige wedstrijd 'formidabel' counteraanval. :scream:

boutros

Legacy Member
Eigenlijk heb ik er zelf drie verstuurd naar mensen van dit forum ;)
Maar de eerste die reageert wint natuurlijk hé ;)

*edit* dan wil ik wel eens tegen uw formidabele counteraanval spelen ;)

als je formidabele counteraanval hebt, welke stats hebben u verdedigers dan? toch wel allemaal hoog passen?

Archeoloogke

Legacy Member
Twas in de competitie he en kspeelde 5-3-2

1 met goed passen maar de rest veel zwakker hoor :).

Wel goede stats peisk nog (jonge verdedigers): 1 'uitmuntend' 3 'formidabel' en 1 'goed' (die met goed passen derbij :p)

Ether

Legacy Member
Yup, bij mij ook geen enkele verdediger beter of zwak passen!

2 uitmuntende, nen formidabelen, nen uitstekenden en nen goeien...

Keer proberen in de competitie zondag :D

boutros

Legacy Member
Ewel, ik denk er sterk aan dit ook eens te proberen ;)
Kzit namelijk ook met twee uitmuntende, nog wat uitstekende en goede trainees
Ga dat dus eens moeten testen ;)
Vorig week flankaanval gespeeld en daar haalde ik uitstekend ;)
Ma als defencetrainer zou ik mss beter overstappen naar counterattack?

Archeoloogke

Legacy Member
boutros zei:
Ewel, ik denk er sterk aan dit ook eens te proberen ;)
Kzit namelijk ook met twee uitmuntende, nog wat uitstekende en goede trainees
Ga dat dus eens moeten testen ;)
Vorig week flankaanval gespeeld en daar haalde ik uitstekend ;)
Ma als defencetrainer zou ik mss beter overstappen naar counterattack?

Lukt mss. niet altijd maar als het een te sterke tegenstander is (en zogezegd geen kans maakt)...zeker aan te raden. :p

BuffaloKampioen

Legacy Member
Iemand goesting voor klein oorlogske, m'n mannekes geven graag kopstookes dus euh...

NoReason

Legacy Member
de eersteklasse ploegen mogen mij weer uitdagen zie!!!
neen grapke iedereen mag :)

Ether

Legacy Member
Jannebannane zoekt nog een friendly!!

Sponsoren: dansend op de straten
Fanclub: 1857 leden
Supporters: in de wolken


Toeschouwers gegarandeerd dus! Vandaag 1180 man bij regenweer, dus zeker mij uitdagen :p

Nja, moet maar zien, eerste uitdaging accepteerek, liefst ook van iemand die beetje goe bezig is :p

Oteb

Legacy Member
hehe ik heb u ook keer uitgedaagd :D Waarschijnlijk gaat ge mij toch nie accepten en ben ook niet zooo goed bezig, met b-elftal toch niet :D

Edit: als er iemand tegen mij wil spelen, ge moogt mij altijd uitdagen

Ether

Legacy Member
First buy first get :p


Idd nie zo goe bezig, ma bon ;) Vo nen telenetter ebbek da over ;)

killgore

Legacy Member
187922

gelijk welke klasse :), kzoek gewoon friendly. (hoge klasse zou wel eens leuk zijn :p)
supportersclub: 450

Archeoloogke

Legacy Member
jaja 1-3 gewonnen tegen boutros...de volgende mag me uitdagen. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan