sToRm
Legacy Member
boutros zei:Heeft er nu echt niemand nog een friendly nodig?
ikke, als ge tegen mijn nederig VII-klasse ploegske wilt spelen tenminste
Grtz
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boutros zei:Heeft er nu echt niemand nog een friendly nodig?
owkeyDeejay_Neo zei:Accepted NoReason

Timmie zei:Wie wil spelen mag mij ook uitdagen, ge moet maar kijken waar ge wilt spelen.

SIO zei:doe da in pm hemijnheer den admin tsssssssss

Timmie zei:Wie wil spelen mag mij ook uitdagen, ge moet maar kijken waar ge wilt spelen.
Timmie zei:Volgende week?