Archief - 4de patch onderweg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sottieke

Legacy Member
feit iedereen mag zen mening hebben..

mo age een spel koopt moete ze de bugs er uit halen en nix veranderen aan het spel.. en blijkbaar hebben de ictfers de suicide nodig.. dus vinket ma stom om het eruit te hale :X

CBA

Legacy Member
Het is immers toch voor iedereen gelijk, moet ook de voordelen zien hé, uwen tegenstander kan dan ook niet 5x na elkaar suiciden als em verkeed spawnt, kunt ge misschien eindelijk es nen cap maken :p

Lag

Legacy Member
suicide was nooit bedoeld op de manier waarop ictf-ers het gebruiken (op een andere plek respawnen om evt nog een FC te achterhalen of om snel terug in base te geraken) dus ik vind die 10 sec regel goe, daarmee kunt ge nog steeds proberen 1x beter te spawnen, lukt dit niet dan zijt ge f00ked en had ge die ander maar beter af kunnen schieten :p (blame yourself, not the game)

EmP

Legacy Member
Tracker C zei:
kzou nie eens weten in wa voor clan ge nu zit, en da kan me ook gene zak schelen tbfh...

Ik speel nog steeds in het team dat "de noobs waren op occ, maar ook wel occ wonnen" :niceone:

'die stomme apoca dinges'

tussen " & ' staan dingen die tracker zei voor de outsiders :x

en je kan ook je mening zeggen op ne vriendelijke manier...

Sender

Legacy Member
Tracker C zei:
ben ermee gestopt in 2k3 toen ze het naar de kloten geholpen hebben, en 2k4 NW is totaal waardeloos vergeleken met UT99 NW.

vervang nu 'NW' eens door 'insta'

Xtralecherus

Legacy Member
en als ge dan nog verkeerd spawned zal em prolly toch iets verder zijn en zijde te laat om het nog terug te halen :P ma hangt ook af van map fzo ik suicide aleen als ik val/vast zit :P of kweenie wa :)

Tracker C

Legacy Member
fuck die patch wur jonge

x=suicide

ik maak er wel x=quit van :tongue:

Tracker C

Legacy Member
petitke zei:
das tenminste gesproken! :)
kunt ge tenminste het echte spel terug beginnen te spelen.


ge geloof mij nie eh Sven? tis zo ze, ik stop ermee :p

n0sTRa

Legacy Member
rofl, amper nog es online komen en dan zone funny threads :d

gg !!

Lag

Legacy Member
Sorry ze, mor dit is nog lachwekkender dan mensen die toendertijd me 2k3 stopten omdat ze de "zoom-cheat" eruit haalden :rofl:

Tom the batu

Legacy Member
De suicide is nog nie weg hé. Kunt hem nog steeds gebruiken en aan 1x heb ik toch meestal genoeg. Dus wat is 10 seconden dan in vergelijking.

krikkiej

Legacy Member
man as gelle dieje suicide zo graag wilt houe installeert de patch dan nie
en anders bekijkte et zo gelijk CBA die ander kunne dan ook ni drekt suicide als ze verkeerd gespawnd zijn dus ik weet ni waarover da tracker en co zitte te zage :unsure:

MaL1Ce

Legacy Member
CrazyCamel zei:
Jammer idd, maar ja we zullen er niet van sterven. :crazy:
gij zijt ne lamer gij
me uw gebasecamp altijd :p
en ik vind suicide om de 10 seconde nu ook ni zon groot probleem tbh
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan