Archief - 4de patch onderweg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tracker C

Legacy Member
MCCCXXXVII zei:
rijde er met die auto een miljoen mense tegelijk ? dacht et ni tbfh...
en het moet rijbaar en speelbaar blijve voor die miljoen, kunt gij da slecht vinde ma die change slaagt ni enkel op uw ma op alle users
daarnaast hebt gij enkel da spel in bruiksleen gekocht
de auteursrechte en alle andere zeik hebt gij ni :)
maw das uw ding nie :)


ey nerd oud ou bakkes nou al ies over dien otto :f

da gij en ou hele n00bie-MCCCXXXVII-entourage iCTF wilt spelen gelijk of n00bs, dan isser niemand da ou gaat tegenhoun, mor laat de mensen die het was professioneler, wa tactischer willen spelen ten gewoon betijn' eh :tongue:
Door die stomme commentaren in uw vorige posts hebde namelijk aan iedereen al duidelijk maakt da ge gene zak afkent van iCTF


.

MCCCXXXVII

Legacy Member
shit, die 200 ictf wars allemaal voor niks :)
vraag me af hoeveel ictf wars gij zou emme gespeeld, hmmm ! wat een interresante gedachte !

in al die jare da ik da speel komt het echt ma enkele keer voor da ge slecht spawned en echt dringend ergens anders moet zijn, en dan suicide ge ja
en soms komt da 2 of 3 keer na elkaar voor ja ma das zo irrelevant da het geen kut uitmaakt...tsjah dan spawnde eens slecht, einde van de wereld ni man
hoort bij het spel, moet ge ni frusto van worde of anders moet ge maybe zelf ff stoppe met het te spele in plek mij noob te noeme ja ?:)
met ulle semi pro gezeik, pak het ff wa minder seriues, ge speelt da voor de lol

doe zo voort anyway :)
na patch komt trouwens bonuspack, veel belangrijker !!!1

ZeRoX

Legacy Member
mja, wa hadde verwacht? Ze hebbe dodgejump der ook uitgehaald..

Puur een kwestie van alle voordelen te verwijderen da iedereen een gelijke kans zou krijge om te winne. Voor die die het bezigden isset kut, voor de ander isset jolijt

sottieke

Legacy Member
ksnap eigenlijk ni wrom ze er dingen uithalen.. ok zo van die bugjes moeten eruit.. mo ge koopt toch een spel voor wa het is?! binnekort hale ze der nog iCTF uit ofzo o_O

x kath x

CrazyCamel

Legacy Member
ZeRoX zei:
mja, wa hadde verwacht? Ze hebbe dodgejump der ook uitgehaald..

Puur een kwestie van alle voordelen te verwijderen da iedereen een gelijke kans zou krijge om te winne. Voor die die het bezigden isset kut, voor de ander isset jolijt

Bah zeg, persoonlijk vind ik dit kut. Ik gebruikte het heel veel om fc's te intercepten. :(

Jason

Legacy Member
kom nu pas te weten hoe handig suicide wel ni is, ff aanpassen in mijn ini :p


/noobstyle

EmP

Legacy Member
die 10 sec spawn is goe, zo gaat ge ook nerdjes tege die het team verneuken in tdm met suiciden op publics, mss is het voor ictf wa ambetant maar da vinden we ni erg

en track, zijt wa vriendlijk, iedereen zegt ier zn mening nog geen reden om iemand zo af te kraken ervoor....

sottieke

Legacy Member
EmP zei:
die 10 sec spawn is goe, zo gaat ge ook nerdjes tege die het team verneuken in tdm met suiciden op publics, mss is het voor ictf wa ambetant maar da vinden we ni erg

en track, zijt wa vriendlijk, iedereen zegt ier zn mening nog geen reden om iemand zo af te kraken ervoor....


lol "maar dat vinden we ni erg" .. das eve hard afkrake eh..

robin18

Legacy Member
die 10sec suicide is echt wel bs, maar idd nie elke 10sec moede suicide of ge zijt gewoon dom :unsure:
WANNEER GAAN DIE KIEKES DIE KUT HAPERINGE FIXE IN INSTANT ACTION????

EmP

Legacy Member
sottieke zei:
lol "maar dat vinden we ni erg" .. das eve hard afkrake eh..
ik val hiermee geen mensen aan, ik zeg niet dat iemand een vette noob is ofzo, en tracker valt evenveel nw aan... en hij noemt zelf mn clan "een bende noobs die naar bob gaan"

...

Tracker C

Legacy Member
EmP zei:
ik val hiermee geen mensen aan, ik zeg niet dat iemand een vette noob is ofzo, en tracker valt evenveel nw aan... en hij noemt zelf mn clan "een bende noobs die naar bob gaan"

...

kzou nie eens weten in wa voor clan ge nu zit, en da kan me ook gene zak schelen tbfh...

ma sottie heeft wel 100% gelijk.


Gij mss ook voor uw nerdjes die massa's suiciden in iTDM... ma als da gebeurt moet ge nen admin roepen, dan krijgen die nerdjes ban en kunde gij weer happy verder gamen, en de mensen dan iCTF willen spelen kunnen dan suiciden zoveel ze willen, IEDEREEN TEVREDEN :p

SpYroX

Legacy Member
MCCCXXXVII zei:
ah gaan we zo beginne :)

woow 2 keer na 1 verkeerd spawne, en dan wilde suicide, ja idd, nu da ni meer ga is -heel- da spel verneukt, kei kut !
ff relativere en minder ernstig neme allemaal zou helpe wete
en anders code ge ff ne mutator om trug oneindig te make, uw servers draaie toch al vol allerhande mutator junk dus der kan der nog wel 1 bij :)

tis epic hun spel, as gij ne auto hebt moet ik ook ni voor uw gaan staan keihard brulle GIJ MOET MET UW POTE VAN UW AUTO BLIJVE
eh :)

ma gast aan uw reactie valt ook wel te zien dajje ni veel ictf speelt :wtf:
ictf zonder suicide is ne curryworst special zonder curry ketchup en mayonaise .
suicide moet blijven !
laten we epic volspammen zoals ava zegt :cool:

Mono

Legacy Member
sommigen moeten zich gedragen
sommigen moet zich nog meer gedragen dan anderen owv hun status hier

patch heeft voor- en nadelen, normaal gezien meer voor- dan na- ... het is niet dat het spel onspeelbaar wordt zonder suicide, het wordt gewoon anders. punt uit

StarSeeker

Legacy Member
inderdaad, het is nu zo... niveel aan te doen.

Wij in NW hebben ons toch ook moeten aanpassen toen ze ineens de mini wa sterker hebben gemaakt ?

Of de weaponswitch hebben aangepast ?

Of geen shieldstacking nimeer ?

Of geen amp in duels nimeer ?

etc....

Allemaal dinges die mij toch wel ff scheef hebben gezeten... en hebde mij daar nu zo hard om horen zagen ? :tongue:

Awel dan...

Pas u aan, en zorg da ge toch blijft rulen :)

SpYroX

Legacy Member
Mono zei:
sommigen moeten zich gedragen
sommigen moet zich nog meer gedragen dan anderen owv hun status hier

patch heeft voor- en nadelen, normaal gezien meer voor- dan na- ... het is niet dat het spel onspeelbaar wordt zonder suicide, het wordt gewoon anders. punt uit

mja , vooral op mij dan
maar tis mijn mening :(

Tracker C

Legacy Member
StarSeeker zei:
inderdaad, het is nu zo... niveel aan te doen.
Wij in NW hebben ons toch ook moeten aanpassen toen ze ineens de mini wa sterker hebben gemaakt ?
Of de weaponswitch hebben aangepast ?
Of geen shieldstacking nimeer ?
Of geen amp in duels nimeer ?
etc....
Allemaal dinges die mij toch wel ff scheef hebben gezeten... en hebde mij daar nu zo hard om horen zagen ? :tongue:
Awel dan...
Pas u aan, en zorg da ge toch blijft rulen :)

Tjah zi... in UT99 speelde ik nog NW, ben ermee gestopt in 2k3 toen ze het naar de kloten geholpen hebben, en 2k4 NW is totaal waardeloos vergeleken met UT99 NW.



Mono zei:
sommigen moeten zich gedragen
sommigen moet zich nog meer gedragen dan anderen owv hun status hier

See me care...
Ik gedraag mij wel in #telenet.ut2004 en door het nemen correcte beslissingen op servers;
DIT is een forum, bedoeld om te discussiëren, hier geef ik m'n mening, en dat die anderen nie aanstaat kan me eigenlijk gene kloot schelen.

En zolang ik geen racistische/sexistische/warez-links/...(en wa mag er nog allemaal nie?) in m'n posts steek is da gewoon mijn mening, is da ulder goe recht dat weer te bekritiseren, en zo blijven we bezig :)

m.a.w.: op #telenet.ut2004 en servers gedraag ik me als een admin, hier ben ik Tracker C en geef ik m'n mening! problemen mee Sam? :p

AdNoH

Legacy Member
in de ut2004 faq staat ook onder verboden : "Flamen (maw andere mensen zwaar beledigen)" en imo is

Tracker C zei:
ey nerd oud ou bakkes nou al ies over dien otto :f

da gij en ou hele n00bie-MCCCXXXVII-entourage iCTF wilt spelen gelijk of n00bs, dan isser niemand da ou gaat tegenhoun, mor laat de mensen die het was professioneler, wa tactischer willen spelen ten gewoon betijn' eh :tongue:
Door die stomme commentaren in uw vorige posts hebde namelijk aan iedereen al duidelijk maakt da ge gene zak afkent van iCTF


.

toch aan de flamige kant ze :unsure:

MCCCXXXVII

Legacy Member
vin da wel grappig da ik dus ne noob en ne nerd ben
da zegt wel iets over die persoon :)
net nu ik dacht da onderand iedereen mij toch al wel doorhad en er geen klote meer aan was krijgt ge iets als dit...

zeg tracker, hoeveel insta wars hebt gij zo al gespeeld en hoeveel ervaring en inspraak en dergelijke hebt gij zo al ?
want alle, as ik ne noob ben dan moet gij in verhouding wel vree veel meer kunne en doen als ik eh :)

ik wacht vol ongeduld !
schitterende dag btw, echt magnifiek

Xtralecherus

Legacy Member
thopen dat er wa minder lag is want mee al diene anti tcc shit

AvAtArKe

Legacy Member
kom kom mense
dees be-ut2k4 gedeelte is al fucked up genoeg
ga elkaar aub ni in da hare zitte
ik geef tracker en emp gelijk
ge moogt ulder mening zegge maar hou het aub een beetje resonabel en begin elkaar niet de huid vol te schelden
gewoon simpelweg mening zeggen is meer dan genoeg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan