Archief - [X360] Premium Pack @ 265 euro !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Hi,

Verkoop een X360 Premium Pack:

Check pic --> http://users.pandora.be/leckske/upload/xdoos.JPG

Het pakket bevat:

Doos, Console, Wireless Controller (gebruikte staat), alle nodige kabels (incl. de high definition component kabel), 20 gig hd, headset (zonder mouchkes:p), netwerk kabel.

Met garantie papieren, garantie loopt tot eind december 2007. Console is al eens opgelapt geweest, dus in goede staat.

Beginprijs: 265 euro exclusief verzending.
Meneemprijs: 310 euro exclusief verzending.
Afhalent te Antwerpen, Merksem of verzending via Taxipost (17,5euro), geen gewone post bij dit item.


Eventueel te koop voor x360:
FEAR --> 27,5 incl.
NBA Live 06 --> 16 incl.

mvg

BiZi

Legacy Member
Idd brucelee, tis den uwe.
@ Ducino, sry iets te weinig, dan hou ik hem liever zelf bij voor de collectie.

mvg

brucelee be

Legacy Member
200 euro en ik haal de xbox 360 af te atwerpen,

265 euro vraag je als richtprijs:
310 als meevraagprijs

ik heb deze + 18 games + live vision verkocht aan u voor 500 euro


is 15 euro per game (18 games aan 15 euro per game) is 270 en live vision 30 euro en de xbox 360 zelf komt dan op 200 euro

indien mijn gamercard er nog op staat wil ik er 200 euro voor geven zonder games,
ik mis mijne 360 al

BiZi

Legacy Member
uw tag staat er inderdaad nog op brucee. Is niets aan verandert.

200 vind ik allesinds te weinig voor een premium pack, 240 ook.

mvg

blackeagleyed

Legacy Member
260 excl dan voor de pack

kan ik er in a'pen centraal omkomen?

blackeagleyed

Legacy Member
275 dan als ik er in a'pen centraal of berchem kan omkomen

BiZi

Legacy Member
Staat genoteerd blackeagle!
Ik werk vlakbij het centraal station, dus afspreken is zeker en vast mogelijk.

Mvg

BiZi

Legacy Member
Goed, voor de mensen die interesse hebben:

Huidig bod : Premium Console uiteraard incl. de livegames @ 275 (afgesproken in antwerpen stad)

Het bod van 250 euro dat enkel voor brucelee bestemd was, werd niet aanvaard.

mvg

B7ackburn

Legacy Member
Bodje 280 euro, eind deze maand.
Maar ik geef je wel een Voorschotje !

Ook afgesproken antwerpen stad

(onder voorbehoud heb nl nog intersse op een xbox hier)

schep

Legacy Member
als we de feiten bekijken, verkoopt BiZi niet boven de prijs dat hij aan brucelee be betaald heeft, en ook niet boven de winkelprijs

voor hem zal idd de de prijsverhoudingen van alles in het pakket anders liggen

laat dit een les zijn voor brucelee be, voortaan mss ff langer wachten met verkopen dan is de kan kleiner dat je er ofwel spijt van krijgt ofwel voor een te lage prijs verkoopt.

schep

Tae

Legacy Member
Is daar ook zo'n aansluiting aan voor aan uw pc scherm aan te sluiten ?

Toevallig ook geen Fight Night R3 ofzo die je hebt gekocht van Bruce lee ?

BiZi

Legacy Member
Ducino : hmmz, 13.5 en tis inorde :)
Tae: Geen VGA connectie en heb Fight Night niet te koop (bezit het wel, mr doe ik niet weg)

mvg

BiZi

Legacy Member
Voorlopig genoteerd blackburn, zou je eventueel tot Merksem kunnen komen?

brucelee be

Legacy Member
is het mogelijk de arcade games te spelen ?
mijn profiel is beveiligd en ik vraag mij af
of het nog mogelijk blijft de games te spelen

zitten de arcade games vast aan het profiel
of is het mogelijk deze te spelen
zonder op profiel in te loggen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan