Archief - [X360] premium console + 16 games + live vision,enz...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
Ik verkoop

xbox 360 premium (factuur aanwezig) (aankoopdatum 28/12/05)

headset

draadloze controller + Play & Charge kit

gewone controller met draad

live vision camera

games :

king kong
rumble roses
nba live 06
nba live 07
burnout revenge
project gotham racing 3
import tuner challenge
moto gp 06
dead or alive 4
saints row
fight night 3
world series of poker : toc
fifa 2007
football manager 2007
dead rising
dead or alive extreme 2
gears of war

games en console in prima staat

af te halen in gent,
word niet verzonden
kan getest worden

niets word appart verkocht

richtprijs : zelf te bepalen
indien er een goed bod komt aanvaard ik het en stuur ik pm

hey69

Legacy Member
PSP met laatste custom firmware met 4gb memorycard en boel van emus en roms erop. met 200 euro opleg

PsYmon

Legacy Member
Fight night en gears of war: 50 euro afgehaald.
Dit is enkel mocht je apart willen verkopen natuurlijk :)

brucelee be

Legacy Member
geen ruil en niets appart te koop
sorry
verkoop gans het pakket omdat ik ps3 gereserveerd heb
bod van 400 (duc 1n0) is genoteerd

brucelee be

Legacy Member
bod van techhec genoteerd

richtprijs is 600 euro
meeneemprijs 625 euro

er komen bij de 17 games nog 4 bij :
nba 2k7
nhl 2007
world championship snooker 2007
smackdown vs raw 07

dus een totaal van 21 games bij de premium

brucelee be

Legacy Member
echt niemand interesse ?

600 euro als richtprijs is echt niet veel

Evil Force

Legacy Member
18 incl Burnout

Voor als je je toch bedenkt en dingen appart verkoopt.

edit/ 600 euro is inderdaad niet veel maar voor velen is het een TE groite som om ineens op te hoesten,
daarom kun je misschien toch beter een deel appart verkopen ;)

BiZi

Legacy Member
zitten er promo games tussen?
doos van de console nog aanwezig?
Zou je eventueel te antwerpen kunnen leveren indien ik uw gevraagde prijs biedt?

mvg

brucelee be

Legacy Member
geen enkele promo game,allemaal orgineel
in orgineel doosje + handleiding

doos van de console inderdaad nog aanwezig

doe ik er nog bij : dvd kit (afstandsbediening voor de dvd speler)

bizi: 625 euro en ik breng het pakket naar antwerpen

stijn87

Legacy Member
bod van 575 als je tot Leuven kan komen, en als alles nog in originele staat is (doos(jes)+handleidingen)

BiZi

Legacy Member
Wanneer zou je kunnen leveren? Ik ga volgende week met een extreem drukke werkweek zitten. Zou vandaag eventueel nog lukken?

brucelee be

Legacy Member
morgennamiddag zou eventueel lukken

bij de live vision cam zit nog garantie (aankoopdatum 02/10/06)

microlink

Legacy Member
indien je naar roeselare kunt komen geef ik ook je prijs, maar dan wil ik wel even vlug testen bij mij thuis...

brucelee be

Legacy Member
roelelare,oke
geen probleem
voor 625 breng ik die naar roeselare

brucelee be

Legacy Member
zonder nba 2k7,world championship snooker en nhl 07 is de prijs 500 euro,
deze 3 games kan ik appart verkopen,
richtprijs word dus 500 euro all in buiten die 3 games
meeneemprijs 525 euro

Olivier_Twister

Legacy Member
mag ik een goede raad geven, verkoop dit pakket via ebay.
hier geven ze je veel te weinig ik spreek uit ervaring.
de enigste die wat deftig betaalt is bizzi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan