Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Evil Force zei:MAAR eigenlijk zou alles van de HD moeten verwijderd worden dacht ik toch?
Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat alle verkochte consoles volledig moesten geleegd worden (HD) , dus alle profielen en opgeslagen data ect.. moeten eraf volgens mij.
Nuja don't shoot me if i'm wrong,
ik wil gewoon helpen![]()

BiZi zei:Voorlopig genoteerd blackburn, zou je eventueel tot Merksem kunnen komen?