Archief - [PSP] tk-tr+games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

count3rkill3r

Legacy Member
psp met logitech case met 1 gig en een kaartje van 32mb
+games
-tekken
-mortal kombat
-midway arcade tressures
-burnout
-gta lcs
-fifa 06
-virtua tennis
-pursuit force

film
-spider man

muziek dvd
-50 cent the massacre

alles samen te koop
of ruilen tegen een nintendo wii

er wordt NIETS appart verkocht

jannes staels

Legacy Member
grote interesse in GTA LCS als het de unpatched versie is, en ook interesse in de muziek dvd (UMD?). Khoop dat je toch nog apart zal verkopen:)

count3rkill3r

Legacy Member
ja is unpatched versie
muziek dvd is umd ja

wat wil je er dan voor geven?

Prime-Omega

Legacy Member
Ik weet dat je €250 vraagt maar ik heb maar een budget van rond de €200, als je het misschien toch eventueel apart wilt verkopen hoeveel spellen zou je er dan uithalen? ( De film en muziek dvd hoef ik niet ).

jannes staels

Legacy Member
uhm, en mijn bod. Of verkoop je echt alleen ales samen??

Prime-Omega

Legacy Member
Ik heb net een geweldig idee :D, wat als gij ( jannes ) mij nu eens die €45 geeft en ik de rest van de €205 betaal? Dan krijgde gij uwe GTA:LCS en die muziekvideo en dan hou ik de rest? We kennen mekaar toch in het echt dus... :D

count3rkill3r

Legacy Member
250 euro voor alles is goed
Prime-Omega hoe je het regelt met jannes is uw zaak

mag ik het bod noteren dan?

count3rkill3r

Legacy Member
chuchu007 zei:
ik wil wel de ungepatchte GTA:LCS. wat vraag je ervoor?


heb van jannes via pm een bod gehad van 45 euro's wel met de muziek umd erbij.

Prime-Omega

Legacy Member
Moet eerst nog eens aan Jannes vragen, kan dan pas bevestiging geven :)...

count3rkill3r

Legacy Member
de psp is voor minder ook te koop maar dan wel met minder games natuurlijk ;) daar kan over gepraat worden

maar lager dan 200 euro ga ik niet

jannes staels

Legacy Member
ik ben aan het afspreken met mathieu, maar ik twijfel nog, want ik zou GTA zeer snel moeten hebben

EDIT: Aangezien ik geen geduld heb, heb ik het volgende idee: Ik koop GTA + 50 Cent muziek UMD voor 45 euro + verzendingskosten en Prime-Omega koopt de rest voor 205 ofzoiets, dat moeten jullie afspreken. Maar ik heb niet veel zin om te wachten tot de psp aankomt bij Prime-Omega, want dat kan soms nog wel eens lang duren.

voeg me toe op msn: [email protected]

count3rkill3r

Legacy Member
als mathieuh 205 ero opstuurd en gij men 45 euro dan heb ik men 250 euro
en krijgt mathieuh de psp met alle games buiten gta en de muziek dvd die zijn dan voor u

ik heb dan men 250 euro gij hebt uw stuff en mathieuh heeft het zijne
en dat komt voor mij dan als hetzelfde overeen

ipv dat mathieuh eerst van u 45 euro moet ontvangen en dan 250 euro naar mij moet sturen
snapte? ;)
afhaling bij mij thuis is mogelijk ,het zelf brengen ook in een straal van 20 km ik ben zelf van regio turnhout
opsturen gaat ook

ps als jullie hiermee akkoord gaan zet het hier dan even neer en dan zend ik men adres en rekeningnummer via pm

mvg nick

jannes staels

Legacy Member
count3rkill3r zei:
als mathieuh 205 ero opstuurd en gij men 45 euro dan heb ik men 250 euro
en krijgt mathieuh de psp met alle games buiten gta en de muziek dvd die zijn dan voor u

ik heb dan men 250 euro gij hebt uw stuff en mathieuh heeft het zijne
en dat komt voor mij dan als hetzelfde overeen

ipv dat mathieuh eerst van u 45 euro moet ontvangen en dan 250 euro naar mij moet sturen

snapte? ;)

daar dacht ik dus ook juist aan, anders moet ik wachten op mathieu, en ik vertrouw mathieu na 2 jaar nog altijd niet met mijn geld.:p

count3rkill3r

Legacy Member
afhaling bij mij thuis is mogelijk ,het zelf brengen ook in een straal van 20 km ik ben zelf van regio turnhout
opsturen gaat ook

ps als jullie hiermee akkoord gaan zet het hier dan even neer en dan zend ik men adres en rekeningnummer via pm
na ontvangst wordt onmiddelijk opgestuurd
mvg nick[/QUOTE]

jannes staels

Legacy Member
count3rkill3r zei:
afhaling bij mij thuis is mogelijk ,het zelf brengen ook in een straal van 20 km ik ben zelf van regio turnhout
opsturen gaat ook

ps als jullie hiermee akkoord gaan zet het hier dan even neer en dan zend ik men adres en rekeningnummer via pm
na ontvangst wordt onmiddelijk opgestuurd
mvg nick
[/QUOTE]

mjah, het zal opsturen worden, ik woon 80 kilometer van je vandaan ofzo dus.. maar je mag je rekeningnummer al sturen, dan stuur ik men adres, en betaal ik het vandaag al via online banking. Mathieu ging volgens mij al akkoord, dat zei hij daarjuist toch.

Prime-Omega

Legacy Member
Ik ga ermee akkoord maar zou je eerst nog een fototje kunnen maken, om te zien of de PSP enzo wel in orde is ^^. Turnhout ligt hier wel 80km dus het zal opsturen worden, mag ik je rekeningnummer en adres al vast?

@jannes: toevallig ook op mappy geweest :P?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan