Archief - [PSP] tk-tr+games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jannes staels

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Ik ga ermee akkoord maar zou je eerst nog een fototje kunnen maken, om te zien of de PSP enzo wel in orde is ^^. Turnhout ligt hier wel 80km dus het zal opsturen worden, mag ik je rekeningnummer en adres al vast?

@jannes: toevallig ook op mappy geweest :P?

kzou ook nog wel een foto willen van de GTA-disc, vooral dan van het nummer dat er op staat, om zeker te zijn dat het de unpatched versie is natuurlijk:)

@mathieu: jep:lol:

count3rkill3r

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Ik ga ermee akkoord maar zou je eerst nog een fototje kunnen maken, om te zien of de PSP enzo wel in orde is ^^. Turnhout ligt hier wel 80km dus het zal opsturen worden, mag ik je rekeningnummer en adres al vast?

@jannes: toevallig ook op mappy geweest :P?

ok ik ga ff een fototje maken zal er binnen een minuut of 5 opstaan

jannes staels

Legacy Member
count3rkill3r zei:
ok ik ga ff een fototje maken zal er binnen een minuut of 5 opstaan

k, maar stuur eerst maar je gegevens door, want men pa is direct weg, en ik zou het vandaag nog willen overschrijven, zodat het morgen ofzo al op de post kan, prior natuurlijk :) dus 48 inclusief ofzo zeker?

count3rkill3r

Legacy Member
jannes staels zei:
kzou ook nog wel een foto willen van de GTA-disc, vooral dan van het nummer dat er op staat, om zeker te zijn dat het de unpatched versie is natuurlijk:)

@mathieu: jep:lol:

zal ff een fototje maken zal er binnen een minuut of 5 opstaan

count3rkill3r

Legacy Member
jannes en mathieu je zou nu een pm moeten hebben gekregen

count3rkill3r

Legacy Member
http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0354-1.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0352-1.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0350-1.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0349-1.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0348-1.jpg


met men 4 mp camera kan ik geen scherpere foto maken van de letters maar de achterkant van het doosje bewijst dat het om de unpatched versie gaat
dit bewijst het
http://www.pspwereld.be/modules.php?name=News&file=article&sid=2901

de doos van de psp en zelfs het zakje waar hij inzat toen ik hem kocht zitten er ook bij natuurlijk met alle boekjes en dergelijke , heb ik altijd netjes bewaard gehad ben namelijk erg stipt in dat soort zaken

mvg nick

door de slechte kwaliteit van het foto toestel tonen de foto's slecht alles is in goede staat

mvg nick

jannes staels

Legacy Member
count3rkill3r zei:
http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0354-1.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0352-1.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0350-1.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0349-1.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g256/count3rkill3r/PICT0348-1.jpg


met men 4 mp camera kan ik geen scherpere foto maken van de letters maar de achterkant van het doosje bewijst dat het om de unpatched versie gaat
dit bewijst het
http://www.pspwereld.be/modules.php?name=News&file=article&sid=2901

de doos van de psp en zelfs het zakje waar hij inzat toen ik hem kocht zitten er ook bij natuurlijk met alle boekjes en dergelijke , heb ik altijd netjes bewaard gehad ben namelijk erg stipt in dat soort zaken

mvg nick

door de slechte kwaliteit van het foto toestel tonen de foto's slecht alles is in goede staat

mvg nick

mjah, het doosje bewijst eigenlijk niks, maar wanneer heb je em gekocht? en als je GTA in je PSP steekt, staat er dan op de disc de update naar versie 2.00? Als dat zo is, trek daar dan effe een foto van, dan is het zeker de unpatched versie, en dan zie ik het ook:) en op de umd moet ULES-00151# staan, zonder een nummer achter de #.

mvg, jannes:)

count3rkill3r

Legacy Member
ok dat is in orde

ps mathieu wanneer kan jij het geld overmaken ?
dat was dan 205 euro + een 5 euro's verzending

mvg nick

Q ^^

Legacy Member
Count3r Kill3r kan je miss een link geven van die auto (naar mijn vermoeden een porsche) die je als achtergrond op je PSP hebt staan ?
(excuses voor de offtopic)

Zalige foto van u :D

edit : t'is ne BMW / en ik bedoel de blauwe BMW (niet die witte)

count3rkill3r

Legacy Member
is geen porche
is een BMW E36 coupé :) (zwarte :p)

weet nu direct de link niet zal morge wel eens zoeken en het naar je pmen als dat goed is moet nu door, k ben morge terug actief op het forum, tot dan.

mvg nick

Prime-Omega

Legacy Member
Betaling is gedaan, wel op rekening van mijn vader, had zelf niet meer genoeg staan op mijn eigen rekening :P.

count3rkill3r

Legacy Member
ik heb men rekening nagekeken en idd het staat erop
210 euro
je moet nog wel je adres doorsturen voor verzending natuurlijk
dan kan ik morge alles op de post binnendoen ;)
nu moet ik enkel nog 48 euro van jannes ontvangen dat ging morgemiddag in orde komen
als het goed is dan zullen jullie ten laatste vrijdag alles moeten ontvangen volgens mij
mvg nick

Prime-Omega

Legacy Member
Adresje: ( Dacht dat het bij rekeningnummer stond :D )

Mathieu Vandelook
Witteweg 2b
3460 Bekkevoort

jannes staels

Legacy Member
count3rkill3r zei:
ik heb men rekening nagekeken en idd het staat erop
210 euro
je moet nog wel je adres doorsturen voor verzending natuurlijk
dan kan ik morge alles op de post binnendoen ;)
nu moet ik enkel nog 48 euro van jannes ontvangen dat ging morgemiddag in orde komen
als het goed is dan zullen jullie ten laatste vrijdag alles moeten ontvangen volgens mij
mvg nick

Ik zal er voor zorgen dat het ofwel deze avond om 11 uur betaalt word, en anders morgenmiddag:)

count3rkill3r

Legacy Member
jannes en mathieu ik heb alles verstuurd daarnet op de post

gta en 50 cent umd voor jannes

psp +7 games +film logitech case 32mb 1gbcard oortjes polsbandje en toebehoren voor mathieu

mvg nick

jannes staels

Legacy Member
count3rkill3r zei:
jannes en mathieu ik heb alles verstuurd daarnet op de post

gta en 50 cent umd voor jannes

psp +7 games +film logitech case 32mb 1gbcard oortjes polsbandje en toebehoren voor mathieu

mvg nick

oke, das heel goed, bedankt voor de snelle afhandeling:)

Prime-Omega

Legacy Member
count3rkill3r zei:
jannes en mathieu ik heb alles verstuurd daarnet op de post

gta en 50 cent umd voor jannes

psp +7 games +film logitech case 32mb 1gbcard oortjes polsbandje en toebehoren voor mathieu

mvg nick

Ditto wat Jannes zegt ^^, Btw was dat een oude foto die je hier gepost hebt want Need for Speed MW stond erbij.

count3rkill3r

Legacy Member
nee geen oude foto ik had er per ongeluk need for speed bijliggen dat was een geleend spel van een kameraad :) die zit er natuurlijk niet bij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan