Prime-Omega
Legacy Member
Ik hier nog een Nintendo DS liggen waar ik niet zo veel meer op speel en aangezien ik van plan ben een PS3 en PSP te kopen heb ik het geld hard nodig...
Nintendo DS + oplaadkabel ( gebruikerssporen : DS is perongeluk een keer gevallen van een halve meter [ lompe moeder die hem van de tafel had geduwd ], zijkant van de L toets is wat afgeschuurd [ merk je niet eens als je speelt aangezien het aan de zijkant is en niet de bovenkant ], door de val ook nog een halve cm lak er van af + nog wat krasjes aan de rugzijde van de bovenflap van de DS en een heel klein blutsje aan de onderkant, 1 dooie pixel die je volgens mij niet eens merkt tenzij het scherm volledig zwart is ). Als je de DS openflapt zie je de gebruikerssporen nog niet eens meer en voor de rest werkt hij nog perfect.
-Nintendo DS starterpack ( The DS Starter Pack from Logic3, contains all you need to get up and running with your DS. Earphones and a Carrying Case with wrist strap to provide safe storage of the DS. )
-Nintendo USB Wifi Connector + installeer CD-rom
-Advance Wars: Dual Strike
-Animal Crossing: Wild World
-Burnout: Revenge
-Harry Potter en de Vuursteen
-Mario Kart DS
-Metroid Prime: Hunters - First Hunt (Demo)
-Nintendogs: Lab & Friends
-Wario Ware Touched!
Ik heb de DS gekocht voor €150, de starterpack voor €20 , de USB connector voor €40 en de games voor €280 ( €40 per spel ). Ik heb van elk spel nog het boekje en het doosje.
Doe maar een bod, ik wil ook wel ruilen, liefst alles in 1 keer. ( Voor geinteresseerde kopers/ruilers, als u wilt maak ik even een foto van alles. )
Mvg, Mathieu
EDIT : Waarschijnlijk aan Ns Boy verkocht voor zijn PSP value pack, Family guy, Socom en GTA:LCS.
Nintendo DS + oplaadkabel ( gebruikerssporen : DS is perongeluk een keer gevallen van een halve meter [ lompe moeder die hem van de tafel had geduwd ], zijkant van de L toets is wat afgeschuurd [ merk je niet eens als je speelt aangezien het aan de zijkant is en niet de bovenkant ], door de val ook nog een halve cm lak er van af + nog wat krasjes aan de rugzijde van de bovenflap van de DS en een heel klein blutsje aan de onderkant, 1 dooie pixel die je volgens mij niet eens merkt tenzij het scherm volledig zwart is ). Als je de DS openflapt zie je de gebruikerssporen nog niet eens meer en voor de rest werkt hij nog perfect.
-Nintendo DS starterpack ( The DS Starter Pack from Logic3, contains all you need to get up and running with your DS. Earphones and a Carrying Case with wrist strap to provide safe storage of the DS. )
-Nintendo USB Wifi Connector + installeer CD-rom
-Advance Wars: Dual Strike
-Animal Crossing: Wild World
-Burnout: Revenge
-Harry Potter en de Vuursteen
-Mario Kart DS
-Metroid Prime: Hunters - First Hunt (Demo)
-Nintendogs: Lab & Friends
-Wario Ware Touched!
Ik heb de DS gekocht voor €150, de starterpack voor €20 , de USB connector voor €40 en de games voor €280 ( €40 per spel ). Ik heb van elk spel nog het boekje en het doosje.
Doe maar een bod, ik wil ook wel ruilen, liefst alles in 1 keer. ( Voor geinteresseerde kopers/ruilers, als u wilt maak ik even een foto van alles. )
Mvg, Mathieu
EDIT : Waarschijnlijk aan Ns Boy verkocht voor zijn PSP value pack, Family guy, Socom en GTA:LCS.
?
, het is firmware 3.03
, oh en ik kan er mss GTA: lcs bijgeven zodat je kan downgraden
.