Archief - [DS] Handheld + 8 Games + Wifi Usb Stick + Starterpack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prime-Omega

Legacy Member
Ik hier nog een Nintendo DS liggen waar ik niet zo veel meer op speel en aangezien ik van plan ben een PS3 en PSP te kopen heb ik het geld hard nodig...

Nintendo DS + oplaadkabel ( gebruikerssporen : DS is perongeluk een keer gevallen van een halve meter [ lompe moeder die hem van de tafel had geduwd ], zijkant van de L toets is wat afgeschuurd [ merk je niet eens als je speelt aangezien het aan de zijkant is en niet de bovenkant ], door de val ook nog een halve cm lak er van af + nog wat krasjes aan de rugzijde van de bovenflap van de DS en een heel klein blutsje aan de onderkant, 1 dooie pixel die je volgens mij niet eens merkt tenzij het scherm volledig zwart is ). Als je de DS openflapt zie je de gebruikerssporen nog niet eens meer en voor de rest werkt hij nog perfect.

-Nintendo DS starterpack ( The DS Starter Pack from Logic3, contains all you need to get up and running with your DS. Earphones and a Carrying Case with wrist strap to provide safe storage of the DS. )

-Nintendo USB Wifi Connector + installeer CD-rom

-Advance Wars: Dual Strike
-Animal Crossing: Wild World
-Burnout: Revenge
-Harry Potter en de Vuursteen
-Mario Kart DS
-Metroid Prime: Hunters - First Hunt (Demo)
-Nintendogs: Lab & Friends
-Wario Ware Touched!

Ik heb de DS gekocht voor €150, de starterpack voor €20 , de USB connector voor €40 en de games voor €280 ( €40 per spel ). Ik heb van elk spel nog het boekje en het doosje.

Doe maar een bod, ik wil ook wel ruilen, liefst alles in 1 keer. ( Voor geinteresseerde kopers/ruilers, als u wilt maak ik even een foto van alles. )

Mvg, Mathieu

EDIT : Waarschijnlijk aan Ns Boy verkocht voor zijn PSP value pack, Family guy, Socom en GTA:LCS.

Prime-Omega

Legacy Member
@Voldur: Je bod staat genoteerd.

Voor diegenen die alles willen kopen/ruilen hier zijn de plaatjes:
sv300314fb6.jpg

sv300319bw2.jpg

sv300321rc2.jpg


PS: De extra stylus en de USB oplaadkabel zijn magisch verdwenen dus die heb ik er ook even uitgehaald.

PS²: Voor diegenen die een PSP hebben met wat games of memory card en hem niet meer gebruiken, ik zoek nog een PSP dus ja...

stijn87

Legacy Member
Kun je miss een foto maken van de "kapotte" L-toets, want die zie ik nergens op de al gemaakte fotos staan (en dat was juist de reden waarom ik die fotos wilde zien)?

Prime-Omega

Legacy Member
@Stijn: Ik had het al geprobeerd maar het is zo klein dat je het nooit ziet met het licht maar ik zal nog een keer proberen.

sv300322ia4.jpg

sv300323mv5.jpg


EDIT : Ik heb nogmaals geprobeerd maar het is echt moeilijk, mijn camera krijgt het beeld van zo dicht bij nooit scherp en de lichtinval lukt ook nooit maar zoals je ziet is het schrammetje niet zo groot aangezien je je ogen al moet toeknijpen om het te zien.

@Ns Boy: In welke staat? Firmware? Extra's :D?

@Drefo: Hoeveel bied je? Ik kan er moeilijk een prijs op plakken.

Prime-Omega

Legacy Member
@ Ns Boy : Ik ben erg geïnteresseerd, heb je een paar foto's? Btw welke firmware is het?

PS : Mag ik misschien je msn adres?

_ns_

Legacy Member
hehe schoon foto's he :p, het is firmware 3.03 ;), oh en ik kan er mss GTA: lcs bijgeven zodat je kan downgraden ;).

edit, ik heb je geadd op msn, ik ben ttotb...

drefo

Legacy Member
Prime-Omega zei:
@ Ns Boy : Ik ben erg geïnteresseerd, heb je een paar foto's? Btw welke firmware is het?

PS : Mag ik misschien je msn adres?

Als jullie 'deal' dan toch niet zo doorgaan,zou je dan mijn bod van 150E accepteren ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan