Archief - [PS3] sony playstation 3 60gig jap version

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
eindelijk,nog eens 2 normale posts de laatste twee,
degenen die kritiek geven,nogmaals die geven op alles en iedereen kritiek
ik heb die niet in japan gekocht he,en tis ook geen postduif die die gratis komen brengen is,met diene zever hier

stvw

Legacy Member
Report gewoon elke volgende onnodige offtopic ... ze zullen snel genoeg zwijgen.

Is er een factuur bij? Of aan welke prijs (incl verzending/douane en alles) heb jij hem gekocht?

blazingsvbiker

Legacy Member
brucelee be zei:
ja,tis erg hier .
aan zulke personen verkoop ik niet
ps 3 gaat uitverkocht zijn,is da moeilijk te snappen ?????,
niet gereserveerd is geen ps 3's op release,
ik heb hem nu staan en kan elke dag afgehaald worden.
moeilijk he om dat te begrijpen ?????

ahhahaahah :applause: :D :rofl: :rofl:

ps3's uitverkocht met dag van release :rofl:


man er zullen meeeer dan genoeg ps3's zijn ;)


voor toch on topic te blijven : hoeveel kost het voor deze te verzenden binne belgie? en hoe zit het met eventuele garantie

CreaTe@SoF2

Legacy Member
vindk maar dikke zever ze blazing....

gewoon e stom ontopicvraagske erbij zette...

ontopic: hoe groot is de doos waarin ge hem gaat verzende?

zéér onopvallend hoor.......

brucelee be

Legacy Member
ik verkoop deze niet meer op dit forum,te veel off topics en teveel die kritiek geven voor niets;
degenen die hem echt willen kopen,pm mij maar,
ik lees diene zever hier niet meer.
ps3 gaat op release uitverkocht zijn,geloof mij nu eens
dan gaan ze beginnen smeken om een ps3

Akiratjen

Legacy Member
tijd om eens een normale reactie te zetten hé :)

2 dingen:

1) Het is onmogelijk te zeggen (tenzij je een glazen bol hebt) dat met de release niet genoeg PS3 consoles zullen zijn! Het kan, maar we zijn Amerika of Japan niet hé! Niet iedereen staat te springen om 600 euro te geven voor een nieuwe console hé...

2) Het is de verkoper zijn zaak of hij hem wil verkopen of niet! Zoals eerder aangegeven kunnen mensen zelf opzoekingswerk verrichten en zelf ondervinden wat de voor- en nadelen zijn aan de JAP-versie!

Succes met particuliere verkoop brucelee.. volgens mij geraak je die wel nog kwijt via e-bay of dergelijke!

Anyway.. sinds de verkoper de verkoop heeft gestaakt mag hier een slotje op vooraleer de mensen nog meer off-topic gaan posten! (zei de wanna-be-mod)

Mods ? :)

*Bios*

Legacy Member
brucelee be zei:
ps3 gaat op release uitverkocht zijn,geloof mij nu eens
dan gaan ze beginnen smeken om een ps3
op wa is da gebaseerd?

in vergelijking: er waren 11000wii's en 7000 xbox360's beschikbaar bij launch, bij PS3 50000 stuks!!!

betwijfel ten zeerste dat er een tekort komt, ni voor niks dattem zo laat uitkomt.

Duc1n0 zei:
Ik zie ook een paar post hierboven iemand die zegt dat hij oneerlijk is ?
Waar is hij nu in godsnaam oneerlijk ?

met te zeggen dat er zeker geen ps3's zullen zijn me de launch...

brucelee be

Legacy Member
deze topic is gesloten
wacht maar af,de mensen die geen hebben op de release gaan erom smeken
kritiek gevers zijn personen die op alles en iedereen kritiek geven en zijn niet welkom op deze forum

linux

Legacy Member
stop aub zelf met je offtopics ipv kritiek te geven op anderen brucelee be, je baseert je totaal niet op feiten maar je vertelt hier maar wat, je zegt nu al 5 posts "wacht maar af,de mensen die geen hebben op de release gaan erom smeken"
we weten het nu wel, stop met je thread subtiel te uppen en laat je thread sluiten!

brucelee be

Legacy Member
linux,stop met die domme belachelijke topics
belachelijk manneke

Evil Force

Legacy Member
Damn, als ik Bruce Lee (de echte) was had ik al deze offtopicers en verkoopverpesters allang met een kungfukick ofzo neergetrapt.
Damn, alsmaar zagen over zijn verkoop terwijl bijna niemand zijn kritiek hier terecht is.
Brucelee kan misschien niet zeker weten dat er een tekort zal zijn, maar hoe kunnen jullie in godsnaam met zekerheid zeggen dat er 50000 stuks beschikbaar zullen zijn? Bij de release van een console loopt er altijd wel iets verkeerd en ik heb niet genoeg vertrouwen in Sony om met zekerheid te kunnen zeggen dat ze al hun vragers zukllen kunnen tevreden stellen.
OOk nog het punt waarop werd gereageerd, zijn prijs.
Volgens mij is het volkomen eerlijk om een console die nog niet gereleased is aan een hogere prijs te verkopen dan dat hij tijdens de release zal verkocht worden. Je hebt hem dan tenslotte ook een 3tal wekensneller dan de rest en je hebt hem met zekerheid, wat de mensen die hem preorderen echt niet kunnen zeggen.

Dus hou op met lal deze onnodige commentaar want ik word er in Bruce zijn plaats pisnijdig van.
Heb je geen intresse in zen ps3, reageer dan niet en laat deze kerel toch gewoon zijn verkoop doen.

En @linux
ventje toch, wat zeveren in andere topics over dat de verkoper bruce lee nen negatieve punt kan geven enzo, waar bemoei jij je toch mee? dat is toch volkomen de verkoper zijn keuze of hij dat al dan niet doet, en als je elke koper die zen bod intrekt een negatief punt zou geven dan kun je echt bezig blijven
Verdraagzaam zijn is moeilijk, ik weet het, maar probeer nu toch gewoon eens een tijdje je mond te houden en je niet te beùmoeien met andermans topics.

Damnit

(en @ Bruce, sorry voor 'offtopic'' maar ik ergerde me gewoon te eerg)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
linux zei:
stop aub zelf met je offtopics ipv kritiek te geven op anderen brucelee be, je baseert je totaal niet op feiten maar je vertelt hier maar wat, je zegt nu al 5 posts "wacht maar af,de mensen die geen hebben op de release gaan erom smeken"
we weten het nu wel, stop met je thread subtiel te uppen en laat je thread sluiten!

Oooh it's such a perfect day....

1) jij geeft onnodige offtopic
2) hij heeft recht op een eigen mening, zoals akira zei.. niemand kan weten of hij gaat uitverkocht zijn of niet..
3) hij heeft al reeds gezegd dat de topic gesloten mag worden, indien dit nog niet gebeurt is moet je niet klagen op brucelee maar moet je maar bij de mods gaan klagen.
4) thread subtiel uppen... wel grappig :p ups geven op een uurtje.. mm nice one..

/me out

Close pandora's box!! ^^

Kwertie

Legacy Member
brucelee be zei:
...
heb de ps 3 gekocht om door te verkopen,
...

Ik kan me niet inbeelden dat je barmhartig wilt zijn en dus geen winst zou hebben... Je laat hier duidelijk blijken dat je bedoeling is met winst te willen verkopen, dàt is de reden waarom ik hier ga sluiten, ik zal geen infractions uitdelen vanwege de off-topic want die is grotendeels terecht!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan