Archief - [PS3] sony playstation 3 60gig jap version

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duc1n0

Legacy Member
Brucelee Be zag dat je deze nog te koop hebt ; nba live 06 en moto gp 06
(xbox360) 25 inclu ? srry voor offtopic

JaVae

Legacy Member
ne nieuwe kost toch ook maar 600 of 610 ofzo, niet? waarom zou iemand dan nu een 2e handse jap versie kopen voor meer dan 600?

brucelee be

Legacy Member
sorry,xbox 360 is verkocht (gans het pakket met alle games)
heb de ps 3 gekocht om door te verkopen,
voor degenen die hem direct willen,
anders is het nog een maand wachten,
ps:de japanse versie heeft meer voordelen heb ik op verschillende forums gelezen
dus bieden maar,kan elke dag afgehaald worden te Gent

linux

Legacy Member
ja vind ik ook, heb er al de deur zien uitgaan voor 500 euro
en zet dan toch een minprijs ipv te zeggen "gaat weg aan hoogste bod", wat voor zever is dat dan?

Zotten

Legacy Member
brucelee be zei:
ps:de japanse versie heeft meer voordelen heb ik op verschillende forums gelezen

Zoals ?

Voor een Europese gebruiker kan ik vooral nadelen opsommen.

brucelee be

Legacy Member
geen off topics,indien geen interesse of domme opmerkingen gelieve niets te plaatsen;
enkel bieden
deze is niet 2dehands,nooit op gespeeld
en personen die de forums al gelezen hebben zullen ook weten dat de japanse versie meer voordelen heeft dan de europese versie

_ns_

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
en wat voor voordelen heeft die dan volgens u? :)

Omg jong, het is import he,ge kunt hier in de winkels nog GEEN PS3 kopen, maar wel van Brucelee Be hier. Anders moet ge nog wachten ( ... Maart zeker?)...

srry voor offtopic overigens

-Ex!Tjen-

Legacy Member
ik wil gewoon de voordelen weten die brucelee op forums gelezen heeft?
ik wil hier geen discussie mee uitlokken!

stijn87

Legacy Member
volgens mij bedoelt hij met de voordelen, het voordeel dat je op de Japanse meer ps2-games zult kunnen spelen

brucelee be

Legacy Member
ja,inderdaad,meer oudere games beschikbaar die je kunt spelen op de japanse ps3
en de europese is nog een maand wachten,
komaaan,bieden

kAbom

Legacy Member
de europese kost ook ma 600, volledig nieuw dus waarom zoude ze hier 600 biede ;/
en ge koopt geen ps3 om ps2 games te spele lol

Zotten

Legacy Member
brucelee be zei:
ja,inderdaad,meer oudere games beschikbaar die je kunt spelen op de japanse ps3

Je vergeet er dan bij te vertellen dat die PS2 games ook Japanse versies moeten zijn. Geen voordeel dus.

brucelee be

Legacy Member
ja,ze breken nu al de ps 3 af,erge personen die met negatieve commentaar.
ik probeer gewoon de ps 3 te verkopen,mag dat niet soms ?
richtprijs is winkelprijs
eens de release hier in belgie is zal die nog hoger staan dan 600 euro,
geloof mij maar

stijn87

Legacy Member
de ps3 wordt hier helemaal niet afgebroken, er wordt alleen de (harde) waarheid verteld. Het voordeel waar jij over spreekt is eerder een nadeel. En de winkelprijs hier in Belgie wordt wel degelijk 599 euro

brucelee be

Legacy Member
weeral zo'n off topic,
op de release is die waarschijnlijk uitverkocht,
dan staat die boven de 600 euro op dit forum.
mijn richtprijs is 600 euro en je kan er dezelfde dag nog omkomen.
harde realiteit stijn ?
ps 3 word de meest gewilde console
ik heb die nu staan,dus enkel bieden en geen off topics

stijn87

Legacy Member
Maar de ps3 die jij aanbiedt (is dus niet off-topic) kan toch geen Europese ps2 games afspelen of wel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan