Archief - [PS3] sony playstation 3 60gig jap version

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
hoe kan ik dat weten ?
ik heb die niet open gedaan
ik weet enkel dat de japanse versie inderdaad meer games backwards kan afspelen,welke games weet ik niet

Zotten

Legacy Member
brucelee be zei:
hoe kan ik dat weten ?
ik heb die niet open gedaan
ik weet enkel dat de japanse versie inderdaad meer games backwards kan afspelen,welke games weet ik niet

Een Japanse PS3 is enkel compatibel met Japanse PS2 en PSOne games. Punt.

Jij haalt het aan als een voordeel. Het is nadeel.

Nog ?

Garantie ? Nope.

DVD & Blu-Ray ? Geen Europese releases.

Face it, dit was interessant vorig in jaar november. Nu, 3 weken voor de lancering ?

En iedereen die nu een console voorbestelt, heeft hem. Simple as that.

Ik wil niet onbeleefd zijn, maar dit zijn de feiten.

Fishie

Legacy Member
brucelee be zei:
ja,inderdaad,meer oudere games beschikbaar die je kunt spelen op de japanse ps3
en de europese is nog een maand wachten,
komaaan,bieden


Yah JAPANSE PS2 games.
Daar zijn de meesten hier ne vette mee.
Speelt GEEN ENKEL Europees PS1 of PS2 spel.

Goe bezig maat, de mensen hier wa int zak zetten door te zeggen dat em MEER retro games speelt zonder er bij te vermelden dat em GEEN ENKEL PAL retro game zal spelen.
Waar zijn die voordelen dan voor mensen die willen overschakelen van hun PS2 van hier?

Fishie

Legacy Member
brucelee be zei:
geen off topics


Daar is niks off topic aan maat, Zotten heeft hier overschot van gelijk.
Ge vermeld dat em ALLEEN MAAR VOORDELEN heeft vergeleken met een PAL PS3.

Het ding speelt GEEN ENKELE PAL PS2 of PS1 game.
Das volgens mij toch een GIGANTISCH nadeel vergeleken met de PAL PS3.

Hier is NIKS off topic aan, gij liegt gewoon de mensen hier wa voor.

Fishie

Legacy Member
brucelee be zei:
ja,ze breken nu al de ps 3 af,erge personen die met negatieve commentaar.
ik probeer gewoon de ps 3 te verkopen,mag dat niet soms ?
richtprijs is winkelprijs
eens de release hier in belgie is zal die nog hoger staan dan 600 euro,
geloof mij maar

Forget it, ze lanceren in Europa met een millioen toestellen, in de Benelux zijn van de 50.000 die ze krijgen nog maar de helft voor besteld.
Wie een PS3 besteld nu krijgt die gegarandeerd bij lancering.
Simpel as that.

brucelee be

Legacy Member
niet iedereen heeft hem gereserveerd he,
btw,nogmaals : op de release komt die 650 of 700 te staan op dit games forum;
dan smeken ze om een ps 3

en nu geen off topics meer

Zavantas

Legacy Member
Vrees toch dat ge dermee gaat blijven zitten. Drie weken wachten en ge kunt zo de Media Markt binnen en met een PS3 onder de arm buiten. Met de garantie (ge hoeft niet naar Japan te vliegen als hem kapot is, was anders wel een voordeel: is een heel mooi land en ge kunt er dan nog eentje kopen daar die daar toch goedkoper zijn) en ge kunt alle EU games erop spelen. Als ze ondersteund worden tenminste...

Duc1n0

Legacy Member
Ik geraak geiriteert van ulle opmerkingen in brucelee be zijn plaats .

brucelee be

Legacy Member
ja,tis erg hier .
aan zulke personen verkoop ik niet
ps 3 gaat uitverkocht zijn,is da moeilijk te snappen ?????,
niet gereserveerd is geen ps 3 op release,
ik heb hem nu staan en kan elke dag afgehaald worden.
moeilijk he om dat te begrijpen ?????

Zavantas

Legacy Member
Probleem opgelost, wil hem niet kopen.
Waar het om gaat is dat ge verkeerde informatie geeft en zo wel iemand zult vinden om het toestel te kopen.

v1sioNz

Legacy Member
Vind sommige opmerkingen hier wel ongepast...je verpest gewoon zijn hele verkoop... Als mensen 600 euro uitgeven moeten ze ook maar eens wat opzoekwerk doen en voor hun eigen uitmaken wat het beste juist is...

just my 2 cents tho

brucelee be

Legacy Member
goed v1sionz,toch nog 1 die het beseft,
degene die negatief reageren zijn gewoon jaloers,
dat is het,
ofwel geven ze op alles en iedereen kritiek
VOOR DE LAATSTE MAAL/PS3 STAAT 650 OF 700 EURO OP DIT ZELFDE FORUM
BIJ DE RELEASE.

*Bios*

Legacy Member
brucelee be zei:
VOOR DE LAATSTE MAAL/PS3 STAAT 650 OF 700 EURO OP DIT ZELFDE FORUM
BIJ DE RELEASE.

lol waarom denk je dat? Er zijn MEER dan genoeg consoles bij de launch :)
3x zoveel als bij launch Wii of Xbox360 ;)

Niet slecht bedoeld hé, het is jouw goed recht om het voor 600 euro te verkopen maar wees dan op zen minst eerlijk :)

Met die xtra backwards compatibility (tegenover de europese ps3) ben je trouwens niets als je geen jap ps2 spellen hebt.

nuja gl met je verkoop :)

KristofBrodeoux

Legacy Member
Als ge die Japanse dan toch zoveel beter vindt, waarom verkoop je die dan om de Europese te kopen? Allez ja, just a thought.

passero

Legacy Member
een van de regels van dit forum is trouwens dat je niets met winst mag verkopen, als je dus een PS3 na de launch zal aanbieden aan 650 of meer zal je topic direct gesloten worden...

Goldrusher

Legacy Member
Wat informatie voor potentiële kopers...

JPN speelt af:
- alle PS3 games
- JPN PS2 games
- JPN PS1 games
- regiovrije en regio A Blu-ray
- NTSC regiovrije en regio 2 DVD
- alle audio CD
- alle Super audio CD
- videobestanden MPEG, MPEG2 PS/TS, MPEG4 AVC/SP, H.264
- muziekbestanden ATRAC (.oma .msa .aa3), AAC (.3gp .mp4), MP3, WAV
- fotobestanden JPEG, GIF, PNG, TIFF, BMP

Taal: elke Europese taal, inclusief Engels en Nederlands.
Online gaming: sommige games enkel op Japanse servers
Online store: account te maken voor Amerikaanse, Hong Kongse, Japanse stores...en binnenkort wellicht ook de Europese
Garantie: 1 jaar, mits aankoopbewijs van winkel en op te sturen naar Sony Japan
Winkelprijs in Japan: 390 euro

gunkerdave

Legacy Member
Had er nu echt niemand door dat zijn winstmarge 200 euries was??:confused:
Maar heeft groot gelijk voor mij zulle,als hij kopers vindt!!;)

KristofBrodeoux

Legacy Member
passero zei:
een van de regels van dit forum is trouwens dat je niets met winst mag verkopen, als je dus een PS3 na de launch zal aanbieden aan 650 of meer zal je topic direct gesloten worden...

Dus dit is een verkoop met winstoogmerk.

Duc1n0

Legacy Member
gunkerdave zei:
Had er nu echt niemand door dat zijn winstmarge 200 euries was??:confused:
Maar heeft groot gelijk voor mij zulle,als hij kopers vindt!!;)

Het is toch niet omdat de winkelprijs in japan 390 is dat hij dat aan die prijs heeft gekocht ? Het kan toch even goed zijn dat hij dat toestel via ebay , amazon , etc.. heeft gekocht aan 500 , 600 of zelfs 700 euro ?
Ik zie ook een paar post hierboven iemand die zegt dat hij oneerlijk is ?
Waar is hij nu in godsnaam oneerlijk ? Hij geeft voldoende informatie , wens je meer informatie VRAAG die dan gewoon op een corecte manier . Heb je geen intresse post dan ook geen zinlose opmerkingen en verpest zijn verkoopt toch niet.

Dit moest ik toch nog even kwijt in deze thread en nu moei er mij niet meer mee.
@Brucelee Be Succes anyway met je verkoop :niceone:

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Joaaawadde zo e gezever :)
Stop gewoon met te memmen op brucelee... indien hij er zelfs 1000euro van vraagt, dan is dat ZIJN probleem.
Indien dat alleen japanse spelletjes afspeelt ofzoiet dan is da zo.., je moet je maar op voorhand informeren.

/me out

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan