Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
devilface zei:15 inclusief dan voor ZOE. PM mij aub.
L0k1- zei:welke staat is zoe 2? is dat die limited/special edition?
denk van wel want is enigste versie die hier is uitgegeven in europa dacht ik
als het goede staat is ben ik er wel in geinteresseerd
escenceboy zei:- need for speed carbon
- mgs3 snake eater
- kingdom hearts
ik wil deze nog steeds wel als je nu wilt ruilen?
heb hier nog een gsm liggen die weg mag indien interesse?
escenceboy zei:NEC 343i
spaflesss zei:10 inclusief op ZOE2. PM indien akkoord.
Orochimaru zei:voor 15 is et goed
. Tis btw toch in goede staat he(geen krassen,...)? PM me met uw gegevens aub.SeanJohn zei:12.50 voor gt4