Orochimaru
Legacy Member
escenceboy zei:jammer dan
voor uw prijzen kank ze dan wss beter nieuw gaan kopen
niet zeveren é, en je hebt zelfs geen bod gedaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
escenceboy zei:jammer dan
voor uw prijzen kank ze dan wss beter nieuw gaan kopen

jeltex zei:20 euro ?!?![]()
Vind je dat niet erg optimistisch voor een tweedehands game die al 3 jaar oud is?
De meeste games die in de eerste helft van vorig jaar verschenen zijn staan nu al voor 20 euro nieuw te koop.

Q ^^ zei:Topicstarter van waar ben je ?
Fr3d3ric zei:Burnout revenge en GT4 voor 20 euro afgehaald?
grts
brc zei:vraagprijzen voor nfs carbon
nfsmw
en gt4
thx
Thallyos zei:Is die console nog te koop? Zoja, wat meer info aub![]()
collectors item weet je wel 
Orochimaru zei:tja gewoon de console + 1 controller. doos heb ik wss ook nog ergens liggen... wat kan ik er verder nog over zeggen: het was 1 vd eerstecollectors item weet je wel
![]()
Duc1n0 zei:Richtprijs ervoor ? Mogelijk afspreken in Leuven ?

Orochimaru zei:pf neen, daar heb ik geen zin in.. als er wordt afgesproken dan zal het bij mij thuis zijn![]()
Duc1n0 zei:richtprijs ?
devilface zei:Hoeveel moet je nog hebben voor zone of the enders? En van waar ben je juist?