Archief - [PS2] console + games uitverkoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Orochimaru

Legacy Member
- need for speed carbon
- soul calibur 3
- gran turismo 4
- mgs3 snake eater
- pro evolution soccer 3
- burnout revenge
- zone of the enders: 2nd runner
- need for speed most wanted
- kingdom hearts

BiZi

Legacy Member
Hi van waar ben je?

Console met doos? Met controller etc?

Pakketprijsje? (zelfde vragen ook voor je DS thread)

Sk!tZo

Legacy Member
- need for speed carbon
- soul calibur 3

25 incl. voor deze

grtz

Orochimaru

Legacy Member
Sk!tZo zei:
- need for speed carbon
- soul calibur 3

25 incl. voor deze

grtz

carbon is pas uit bij wijze van spreken, wat dacht je van het dubbel ->50

Pieter3770

Legacy Member
Lijkt me sterk dat hij dat zou aanvaarden aangezien hij al 50 euro wil voor 2 van de games.

Duc1n0

Legacy Member
Gaat om het principe , hij kan ook reageren op mijn bod en zegge hoeveel hij meer wilt .
Anyway bod ingetrokken

jeltex

Legacy Member
Orochimaru zei:

20 euro ?!? :wtf:
Vind je dat niet erg optimistisch voor een tweedehands game die al 3 jaar oud is?
De meeste games die in de eerste helft van vorig jaar verschenen zijn staan nu al voor 20 euro nieuw te koop.

Duc1n0

Legacy Member
@ topic starter , begrijp jij de definitie van uitverkoop eigl wel ?

Orochimaru

Legacy Member
jeltex zei:
20 euro ?!? :wtf:
Vind je dat niet erg optimistisch voor een tweedehands game die al 3 jaar oud is?
De meeste games die in de eerste helft van vorig jaar verschenen zijn staan nu al voor 20 euro nieuw te koop.

inclusief verzending hé :p ja maar ik ging er vanuit dat ZOE2 niet zo makkelijk meer te vinden is.. vandaar

Orochimaru

Legacy Member
Duc1n0 zei:
@ topic starter , begrijp jij de definitie van uitverkoop eigl wel ?

ahja dat was om aandacht te trekken, maar jij wil er wel heel goekoop vanaf geraken. je kan maar proberen zeker, maar als je toch niets wilt stel ik voor dat je je commentaar voor jezelf houdt. bedankt ;)

escenceboy

Legacy Member
- need for speed carbon
- mgs3 snake eater
- kingdom hearts

is kingdom hearts platinum of niet?
allen in goede staat?
bereid om te ruilen? (kan verschillende dingen aanbieden)

let me know

Orochimaru

Legacy Member
escenceboy zei:
- need for speed carbon
- mgs3 snake eater
- kingdom hearts

is kingdom hearts platinum of niet?
allen in goede staat?
bereid om te ruilen? (kan verschillende dingen aanbieden)

let me know

neen, geen platinum.. en neen ik wil niet ruilen, enkel geld

escenceboy

Legacy Member
jammer dan
voor uw prijzen kank ze dan wss beter nieuw gaan kopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan