Archief - [GC] Console+games+TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorstein

Legacy Member
rebel strike 10€ apart dan en afgehaald? zou dat spel nog willen mits ik een star wars fan ben.

Glenn_Vliegen

Legacy Member
Phantasy star online, is da nog te koop?
Ma dan nog snel een vraagje, is da vr enkel online te spelen?
Ik heb geen gamecube, tis voor iemand cadeau te doen en eventueel richtprijs?
dank bij voorbaat!
Bye!

Fir3wulf

Legacy Member
Nee, je kunt da gerust offline spelen ook. Ik heb het maar een 20 minuten geprobeerd, want het was mijn spel niet echt.
Is in perfecte staat.

Doe anders een bodje ?
Grtz

Glenn_Vliegen

Legacy Member
Kga nog even wachten, kweet ook nie of het zijn soort spel is, hij is vooral gek van final fantasy, harvest moon, animal crossing en dan alles van naruto en andere anime series.
Eerst es zien ofk zo niks vind.
toch bedankt!

Fir3wulf

Legacy Member
Budokai 1
Bodokai 2
Phantasy star 3: misschien verkocht
en rebel strike is normaal ook weg

Glenn_Vliegen

Legacy Member
Phantasy star online + rebel strike

10 incl?

ge verkoopt toevallig nie 1 controller apart?
tis ma een vraagje hé ;)

Fir3wulf

Legacy Member
Tazziedude heeft zojuist afgezien van zijn bod. Hij dacht dat ik van gent was en moest te ver rijden anders.

Wat nog te koop is nu:
Gamecube
Mem card
Controller
Vieuwtiful Joe
Re0
Metal Gear
Metroid Prime

@glenn_vliegen, maak er 12 van en tis deal
Controller heb ik nu terug te koop

Batman

Legacy Member
Metal gear+mem card+controller: 20€

mits mem card en controller van nintendo zijn

ReVoLtIe

Legacy Member
Metroid Prime + Viewtiful Joe 20€ incl. zoals voorheen.

(25€ incl. met Rebel Strike erbij.)

Pm me maar indien akkoord.

Fir3wulf

Legacy Member
ReVoLtIe zei:
Metroid Prime + Viewtiful Joe 20€ incl. zoals voorheen.

(25€ incl. met Rebel Strike erbij.)

Pm me maar indien akkoord.
rebel strike was al voor thorstein.

@batman, 1 controller is van nintendo. De mem card en de andere controller beiden van Piranha.

@ Revolte, deal

@glenn & batman hoe gaan we da oplossen met metal gear ?

Glenn_Vliegen

Legacy Member
Ja, kweeni, Batman ben je echt geseld op metal gear? Want ik wou da eigenlijk iemand cadeau doen en nu is rebel strike ook al weg geloofk?
laat mr iets weten

Batman

Legacy Member
wel mem card geef tnie da ze van ander merk is. Controller (van nintendo) + mem card voor 10euro dan, als ge perse die mgs wilt. Anders blijft bovenstaande bod. Verkoper mag kiezen hoe het voordeligst uitkomt.

btw is het nen paarsen of zwarten controller?

Fir3wulf

Legacy Member
beiden zwart, paarse mem card tho.

als Glenn akkoord is met de Niet-officiele controller van nintendo, hebben we een deal

Glenn_Vliegen

Legacy Member
Is 16 euro inc. ok aangezien het de Niet-officiele controller van nintendo is?
Dan hebben we deal :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan