Archief - [GC] Console+games+TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
np, we gaan zien hoe da verloopt, momenteel hebben rupske en Thorstein nog wel voorrang

Holedigger

Legacy Member
simpsons hit & run/sonic adventure 2 battle/mem card
€25exc

Fir3wulf

Legacy Member
Vidiot €8 simpsons hit and run
w!mpix RGB €11
ReVoltIe: VJ en MP €20

Thorstein bied €25 voor RE0 en Star wars rebel strike afgehaald (afhalen = voorrang)

Rupske overbiedde Batman €30 voor SSBM, MGS en controller en haalt ook af (afhalen = voorrang)

Lord of me :?
DeSeRtF0X bied €28 voor MGS en RE0.
Drydope controller + mem card €15 incl
Holedigger : Simpsons hit n run/Sonic a b €25 excl
Symonseric ssbm €15

De biedingen lopen tot eind deze week. Ik kan pas vrijdagavond (rond 24u) beginnen met pm's te sturen en ik zal hier ook zetten onder wie wat verdeeld word.
Zoals het er nu uit ziet, willen veel mensen dezelfde dingen of een combo met iets waar iemand anders ook een combo voor wou.

Fir3wulf

Legacy Member
Vidiot €8 simpsons hit and run
Chris_147 RGB €12
ReVoltIe: VJ en MP €20
Bolleke 123: Star Wars: Rogue Leader 10 euro inc

Thorstein bied €25 voor RE0 en Star wars rebel strike afgehaald (afhalen = voorrang)

Rupske overbiedde Batman €30 voor SSBM, MGS en controller en haalt ook af (afhalen = voorrang)

Lord of me :?
DeSeRtF0X bied €28 voor MGS en RE0.
Drydope controller + mem card €15 incl
Holedigger : Simpsons hit n run/Sonic a b €25 excl
Symonseric ssbm €15

De biedingen lopen tot eind deze week. Ik kan pas vrijdagavond (rond 24u) beginnen met pm's te sturen en ik zal hier ook zetten onder wie wat verdeeld word.
Zoals het er nu uit ziet, willen veel mensen dezelfde dingen of een combo met iets waar iemand anders ook een combo voor wou.

lord of me

Legacy Member
Guildwars is al geactiveerd ,en ik geef niet meer dan 20 € voor de gamecube

Fir3wulf

Legacy Member
ja als ik tegen vrijdagavond 24u geen beter bod krijg voor de gamecube, issem voor u

Fir3wulf

Legacy Member
ja veel hoger ga ik er niemeer voor vragen ze, ik heb hem destijds nieuw voor €30 gekocht en ik weet nie hoeveel ze nu staan. Kwestie van niemand int zak te willen zetten..

Ik zet meeneem op €18 (inc)

Fir3wulf

Legacy Member
Vidiot €8 simpsons hit and run
ReVoltIe: VJ en MP €20
Bolleke 123: Star Wars: Rogue Leader 10 euro inc

Thorstein bied €25 voor RE0 en Star wars rebel strike afgehaald (afhalen = voorrang)

Rupske overbiedde Batman €30 voor SSBM, MGS en controller en haalt ook af (afhalen = voorrang)

Lord of me :?
DeSeRtF0X bied €28 voor MGS en RE0.
Drydope controller + mem card €15 incl
Holedigger : Simpsons hit n run/Sonic a b €25 excl
Symonseric ssbm €15
Draco RE1 Bodje van €5 exclu.

RGB Sold to W!mpix

Ik herhaal nog eens, de biedingen lopen tot overmorgen 24u. Hoogste boden winnen dan uiteraard en dan moet ik nog zien wa ik me die combo's ga doen.
Morgen kan ik wel geen berichten nakijken (tenzij ff op school) omwille van stage in ander dorp.

crashbe

Legacy Member
is de GC console al verkocht , want kan nie meer volgen :p
indien niet , wat is je prijs ?

Fir3wulf

Legacy Member
ik heb nog een bodje gekregen van Tazziedude.. Hij ging het zelf in het topic posten,; maar aangezien hij nog niet online is (ik ben aan het wachten geweest) zal ik het er ff zetten, kwestie van niks achter de rug te verkopen.

Tazziedude: gc+ 1 controller+ mem card + vieuwtifull joe + re0 + metal gear + metroid prime voor 75 € Afgehaald

Voor de rest gaat hetvolgende naar devolgende personen
Vidiot €8 simpsons hit and run
Bolleke 123: Star Wars: Rogue Leader 10 euro inc

Holedigger : Simpsons hit n run/Sonic a b €25 excl
Symonseric: ssbm €15
Draco: RE1 Bodje van €5 exclu.
RGB Sold to W!mpix

Stuur aub een pm met jullie gegevens


Blijft nog over:


Budokai 1
Bodokai 2
Star wars Rebel strike
Phantasy star 3

en de tv offcourse :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan