Archief - [GC] Console+games+TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
Gegroet.

Ik heb hier nog een goed werkende, zwarte gamecube staan met devolgende attributes.
2 controllers
mem card
RGB kabel (beter beeld)

Ik doe hem weg omda ik er met mn wii toch niemeer mee ga spelen.

Dan de TV; Het is een standaard kleurentv met afstandsbediening uiteraard, heeft 1 scart. De grootte weet ik nie juist, je ziet het wel op de foto.

DSC01010.jpg


En dan heb ik nog een foto van de games.
DSC01008.jpg


Op alles mag geboden worden, maar geen belachelijk lage boden pls..
Een comboverkoop heeft uiteraard voorrang en afhalen ook.
Ik kan games versturen mits een verzendingskost.

Console verstuur ik liever niet, omda da nogal fragiel is en ik wil laten zien da die ook werkt.

Happy bidding

Edit, ruilen kan evt ook, mocht ik geinteresseerd zijn in wat je te bieden hebt..

Chris_147

Legacy Member
10 euro voor de RGB kabel.
Indien dat je zonder kabel achter laat, wil ik mijn VHS kabel wel geven!

Fir3wulf

Legacy Member
Boden genoteerd

Chris_147 : RGB kabel €10
Batman: SSBM+controller. €15
vidiot: incl simpsons hit and run €8
ReVoLtIe: viewtiful joe en metroid prime €20

W!mpix

Legacy Member
11 op die kabel. Geeft da feitelijk veel verschil?

zeggeuhm, waar woont ge ergens? En waarin zijt ge geinteresseerd?

Fir3wulf

Legacy Member
pc games, wii games, pc hardware en psp games
ben van geel

W!mpix

Legacy Member
interesse in Guild wars prophecies das al wa dak heb liggen qua pc-games voort moment... Anders noteert ge mijn geldbod maar...

Thorstein

Legacy Member
star wars rebel strike + resident evil zero 25€ afgehaald geel is nie zo super ver van hier.

Fir3wulf

Legacy Member
Boden genoteerd *update*

Chris_147 : RGB kabel €10
Batman: SSBM+controller. €15
vidiot: incl simpsons hit and run €8
ReVoLtIe: viewtiful joe en metroid prime €20
Thorstein: star wars rebel strike + RE 0 €25 afgehaald
@w!mpix, ge hebt geluk dak een GW addict ben :D Bod aanvaard, mits ik die met mijn accoutn kan spelen; heb geen zin in 2 accounts

Mochten er nog mensen over willen bieden voor de kabel, dan adviseer ik zeker nie tot de €30 te gaan, da kost hij nl nieuw.
De kabel ga nu nie super veel veranderen, maar je merkt het toch wel.

W!mpix

Legacy Member
Accounts zijn nie te combineren spijtig genoeg... Als je dan geen interesse hebt blijft het geldbod nog altijd staan. Maar ik heb ook 2 accounts hoor :P

lord of me

Legacy Member
Hoeveel voor de console alleen ? 20 € ?

Interrese in guildwars factions CE?

Fir3wulf

Legacy Member
Boden genoteerd *update*

vidiot: simpsons hit and run €8
Chris_147 : RGB kabel €10
w!mpix, RGB kabel €11
ReVoLtIe: viewtiful joe en metroid prime €20
Thorstein: star wars rebel strike + RE 0 €25 afgehaald

Batman: SSBM+controller. €15 Rupske overbiedt €30 voor SSBM, MGS en controller. (afgehaald)
Drydope : biedt op De laatste controller + de mem card €15 incl

@lord of me
als da spel nog nie geactiveerd is, hoe graag ik guild wars ook speel, ik heb niet graag meerdere accounts (speel nu al WOW en GW). Gc alleen €20 vind ik wa weinig. Dacht eerder een 40-45.
Kheb de doos ook nog mocht ge die willen.
Er zit bij de gamecube ook nog zo'n speciale staander, waarop die stevigere grip heeft en daar kunde nog eens spellen insteken ook.

Fir3wulf

Legacy Member
nu maakte het moeilijk he :)

Vidiot €8 simpsons hit and run
w!mpix RGB €11
ReVoltIe: VJ en MP €20

Thorstein bied €25 voor RE0 en Star wars rebel strike afgehaald (afhalen = voorrang)

Rupske overbiedde Batman €30 voor SSBM, MGS en controller en haalt ook af (afhalen = voorrang)

Lord of me :?
DeSeRtF0X bied €28 voor MGS en RE0. (is da me opsturen of afgehaald?)

Wel ff ter informatie, aangezien ik geen foto heb gemaakt van de 2e controller. Dit is geen originele van nintendo, maar iets dikker, ligt (naar mijn gedacht) beter in de hand.
en alles dat word afgehaald, mag ter plaatse worden getest (mits mn gc nog niet is verkocht that is :d)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan