Fir3wulf
Legacy Member
Gegroet.
Ik heb hier nog een goed werkende, zwarte gamecube staan met devolgende attributes.
2 controllers
mem card
RGB kabel (beter beeld)
Ik doe hem weg omda ik er met mn wii toch niemeer mee ga spelen.
Dan de TV; Het is een standaard kleurentv met afstandsbediening uiteraard, heeft 1 scart. De grootte weet ik nie juist, je ziet het wel op de foto.
En dan heb ik nog een foto van de games.
Op alles mag geboden worden, maar geen belachelijk lage boden pls..
Een comboverkoop heeft uiteraard voorrang en afhalen ook.
Ik kan games versturen mits een verzendingskost.
Console verstuur ik liever niet, omda da nogal fragiel is en ik wil laten zien da die ook werkt.
Happy bidding
Edit, ruilen kan evt ook, mocht ik geinteresseerd zijn in wat je te bieden hebt..
Ik heb hier nog een goed werkende, zwarte gamecube staan met devolgende attributes.
2 controllers
mem card
RGB kabel (beter beeld)
Ik doe hem weg omda ik er met mn wii toch niemeer mee ga spelen.
Dan de TV; Het is een standaard kleurentv met afstandsbediening uiteraard, heeft 1 scart. De grootte weet ik nie juist, je ziet het wel op de foto.
En dan heb ik nog een foto van de games.
Op alles mag geboden worden, maar geen belachelijk lage boden pls..
Een comboverkoop heeft uiteraard voorrang en afhalen ook.
Ik kan games versturen mits een verzendingskost.
Console verstuur ik liever niet, omda da nogal fragiel is en ik wil laten zien da die ook werkt.
Happy bidding
Edit, ruilen kan evt ook, mocht ik geinteresseerd zijn in wat je te bieden hebt..
Bod aanvaard, mits ik die met mijn accoutn kan spelen; heb geen zin in 2 accounts
