Archief - TK onder voorbehoud met reden E6850

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomvanhouche

Legacy Member
dude, ben net naar de bank gegaan en geld is dus weldegelijk van men rekening naar het juiste nr. kan je screen geven om het te bevestigen en kijk anders nog eens ofzo

Dr.Gay

Legacy Member
tomvanhouche zei:
dude, ben net naar de bank gegaan en geld is dus weldegelijk van men rekening naar het juiste nr. kan je screen geven om het te bevestigen en kijk anders nog eens ofzo

Screen ja via pm, maar ik geloof er wederom geen hol van dat dat vorige week gestort is geweest.

Dr.Gay

Legacy Member
bieden loopt dus verder he :)
momenteel 160€ exclu het hoogste bod.

extremepc

Legacy Member
kan zolang duren ze als tomvanhouche bij de fortis zit

heb ook altijd met overschrijvingen van fortis (rampzalige bank)

en vooral van fortis naar centea

Dr.Gay

Legacy Member
extremepc zei:
kan zolang duren ze als tomvanhouche bij de fortis zit

heb ook altijd met overschrijvingen van fortis (rampzalige bank)

en vooral van fortis naar centea

Ik zit zelf bij FORTIS LOL LOL

Nog geen twee dagen en men geld staat op een andre zijn rekening, drie dagen en men geld staat op een buitenlandse rekening.
Neen dat fabeltje pakt niet, ik wacht geen 14 dagen op een storting hoor.

extremepc

Legacy Member
ik heb 14 op mijn geld moeten wachten van iemand die van fortis naar mijn centea had gestort en blijkbaar zijn dit bekende praktijken van de fortis

maar ge kunt altijd naar de bank gaan en bewijs van u storting vragen heb in de tijd ook gevraagd ook al ist via online kunnen ze nog u een bewijs geven


mvg


nu ga weer on tropic
wil er gewoon zeggen dat de persoon in kwestie nie altijd kan aan doen

Remini

Legacy Member
Ben een man van mijn woord. Als we akkoord zijn schrijf ik het deze namiddag nog over op het gewenste rekeningnummer. Ten laatste maandag zal het dan op uw rekeningnummer overgeschreven zijn. Dendermonde is een beetje ver van Tessenderlo....anders had ik het dit weekend reeds afgehandeld cash.

Wat denk je? Nee of ja?

Remini

Legacy Member
En eeuh, t'is Kbc bij mij, die zijn snel! :-) Fortis sucks, ben der weggegaan....

Dr.Gay

Legacy Member
Pakje wordt vandaag aangetekend verzonden naar TOMVANHOUCHE,

close thread, done deal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan