Archief - TK onder voorbehoud met reden E6850

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr.Gay

Legacy Member
Ik had een E6850 enkele weken geleden te koop staan , en die deal was rond op de eerste december, maar tot op heden heb ik nog geen rotte euro ontvangen, bedrag zou dan vorige week gestort zijn maar er zijn mensen die later storten en die hun centjes zijn dan daar..dus met als gevolgd dat deze man niet geen zin heeft om dit langer te laten aanslepen.
Indien er morgenavond geen euro op stata van de desbetreffende persoon gaat de cpu naar diegene die het snelst de meeneemprisj bied en kan afhandelen!

De deal was 170€ exlcu,
ik ben de kerstman en deze mag weg voor 155€ exclu!

Dr.Gay

Legacy Member
kibo zei:
155€ excl.
Uiteraard als andere persoon afhaakt.

Ok cava :) we zien morgenavond dan wel .

Ik heb graag snelle afhandeling en twee weken wachten is iets tveel van het goede hoor ;)

Hitm@n

Legacy Member
Je hebt hem dus al eens oc gehad..werkt hij nog goed?
Ja sorry als het een domme vraag is maar ken er niet veel van (oc).
Wil een stabile cpu..
indien alles ok..
160€ incl

van waar ben je?

Dr.Gay

Legacy Member
Hitm@n zei:
Je hebt hem dus al eens oc gehad..werkt hij nog goed?
Ja sorry als het een domme vraag is maar ken er niet veel van (oc).
Wil een stabile cpu..
indien alles ok..
160€ incl

van waar ben je?

Met alles respect maar ik ga geen rommel te koop aanbieden he, en moest er iest aan schelen had ik all lang een ander uit rma gehaald :)

Hitm@n

Legacy Member
OK sorry...
maar nu heb je niet echt geantwoord...
bod?ok of ni
Van waar ben je

Hitm@n

Legacy Member
ok dan kan ik komen afhalen..
Maar dat zou wel pas het weekend van de 22ste zijn indien ik het win natuurlijk.

dus 160 afgehaald...

Dr.Gay

Legacy Member
Hitm@n zei:
ok dan kan ik komen afhalen..
Maar dat zou wel pas het weekend van de 22ste zijn indien ik het win natuurlijk.

dus 160 afgehaald...

dan win je niet :) jammer

mythe

Legacy Member
Dr. Gay zei:
ik ben de kerstman en deze mag weg voor 155€ exclu!
Wil mij niet moeien, maar volgens mij gaat kibo niet akkoord zijn. Aangezien de startthread meer wijst op een meeneemprijs. Je had dit moeten melden dat het een startprijs was ;).

Dr.Gay

Legacy Member
mythe zei:
Wil mij niet moeien, maar volgens mij gaat kibo niet akkoord zijn. Aangezien de startthread meer wijst op een meeneemprijs. Je had dit moeten melden dat het een startprijs was ;).

Gezien de gang van zaken hier kan me dat nu weinig schelen hoor, heb ook niet om deze situatie gevraagd :)
voor 155€ of vanaf is mij eender wat hetzelfde.:hug:

kibo

Legacy Member
normaal was 155€ de meeneemprijs als je de eerste post bekijkt,
maar soit voor mij is het niet dringend,dus als je iemand anders vindt(die dan nog komt afhalen)....heb ik er geen probleem mee.:hug:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan