Dr.Gay
Legacy Member
Ik had een E6850 enkele weken geleden te koop staan , en die deal was rond op de eerste december, maar tot op heden heb ik nog geen rotte euro ontvangen, bedrag zou dan vorige week gestort zijn maar er zijn mensen die later storten en die hun centjes zijn dan daar..dus met als gevolgd dat deze man niet geen zin heeft om dit langer te laten aanslepen.
Indien er morgenavond geen euro op stata van de desbetreffende persoon gaat de cpu naar diegene die het snelst de meeneemprisj bied en kan afhandelen!
De deal was 170€ exlcu,
ik ben de kerstman en deze mag weg voor 155€ exclu!
Indien er morgenavond geen euro op stata van de desbetreffende persoon gaat de cpu naar diegene die het snelst de meeneemprisj bied en kan afhandelen!
De deal was 170€ exlcu,
ik ben de kerstman en deze mag weg voor 155€ exclu!
we zien morgenavond dan wel .
