tijgerke
Legacy Member
euh, ik heb alleen vermeld dat er een bod van 225 was... heb ni gezegd dat hij verkocht was.. en voor zover ik wist was uw bod 200, en was hij dus de hoogste bieder
@Slayerbe: genoteerd... zien werken is nogal moeilijk, aangezien ik geen pcs heb met ddr2 waar ik die latten even kan insteken. (ik kan ze altijd in mijn ddr1 mobo rammen maar dan zal je ze niet meer willen denk ik
)
en alternate heeft mss wel een .be domein, maar is voor zover ik weet nog altijd een duitse/nederlandse winkel... (correct me if i'm wrong)
@Slayerbe: genoteerd... zien werken is nogal moeilijk, aangezien ik geen pcs heb met ddr2 waar ik die latten even kan insteken. (ik kan ze altijd in mijn ddr1 mobo rammen maar dan zal je ze niet meer willen denk ik
)en alternate heeft mss wel een .be domein, maar is voor zover ik weet nog altijd een duitse/nederlandse winkel... (correct me if i'm wrong)


