Archief - HD2900XT, 2gb PC8500 DDR2, S775 mobo & case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tijgerke

Legacy Member
euh, ik heb alleen vermeld dat er een bod van 225 was... heb ni gezegd dat hij verkocht was.. en voor zover ik wist was uw bod 200, en was hij dus de hoogste bieder

@Slayerbe: genoteerd... zien werken is nogal moeilijk, aangezien ik geen pcs heb met ddr2 waar ik die latten even kan insteken. (ik kan ze altijd in mijn ddr1 mobo rammen maar dan zal je ze niet meer willen denk ik ;))

en alternate heeft mss wel een .be domein, maar is voor zover ik weet nog altijd een duitse/nederlandse winkel... (correct me if i'm wrong)

Slayerbe

Legacy Member
tijgerke zei:
en alternate heeft mss wel een .be domein, maar is voor zover ik weet nog altijd een duitse/nederlandse winkel... (correct me if i'm wrong)

vanonder op hun site:
Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW. (BTW nr.: 893.031.290, ondernemingsnummer 0893.031.290)
Belgische BTW dus Belgische winkel zou ik toch denken?

ivm dat testen zullen we dan maar zo laten :unsure: ;)

Techie

Legacy Member
gij hebt in ene post gezegd da uwe maat 225€ gaf, en de post eronder was uwe maat die zei da het geld al gestort was... sterk... echt... Ik had nog eens ni de tijd om te replyen ffs!

tijgerke

Legacy Member
hij zei dat hij 225 wou geven, ik heb dat gepost...
kan ik er iets aan doen dat hij het meteen ook stort?


@slayerbe: hmm.. dacht toch dat alternate niet-belgisch was.. maar heb me blijkbaar vergist :p

Techie

Legacy Member
tijgerke zei:
hij zei dat hij 225 wou geven, ik heb dat gepost...
kan ik er iets aan doen dat hij het meteen ook stort?


@slayerbe: hmm.. dacht toch dat alternate niet-belgisch was.. maar heb me blijkbaar vergist :p

nee, da is zijn fout. ma hij kan moeilijk het geld storten zonder uw rekeningnummer. dus ge hebt em da wel gegeven vermoed ik :p

tijgerke

Legacy Member
you've got a point...

maar het is niet de eerste keer dat hij iets koopt van mij, en hij had mijn rekeningnr wss opgeslagen op zijn homebank...

tijgerke

Legacy Member
Slayerbe heeft een bod van 80€... dus 70 bieden heeft niet veel nut...
En je had het geheugen vorige week al kunnen hebben, maar je laat mij eerst een hele dag thuis zitten en 's zondags krijg ik een pm dat je niet meer geinteresseerd bent?

Remini

Legacy Member
Moet je maar geen stukken aanbieden die je nadien niet kan leveren, zo ver rijden voor enkel het geheugen was niet interessant meer voor mij en ik werd gewongen om qua moederbord ook een andere oplossing te zoeken nadat jij me had laten zitten op het laatste moment niettegenstaande alles al was afgesproken en de verkoop was afgesloten...., dus kom nie klagen da'k u onrecht heb aangedaan hé na wat jij me gelapt hebt....lucht verkopen dat kan jij goed....

tijgerke

Legacy Member
lucht verkopen... :lol:

mobo heb ik uitgelegd, kan ik niks aan veranderen hé.. al een geluk dat ik om 12u30 beslist heb om niet langer te wachten, 'k had er heel de dag voor niets gezeten. (een berichtje sturen of ff bellen was te moeilijk? je had mijn nr)

nuja... bod is zowiezo geweigerd om bovenstaande reden (hoger bod van Slayerbe, voor't geval dat je twijfelt)

Slayerbe

Legacy Member
Ik laat mijn bod vallen wegens geen antwoord van de verkoper.
ik zal wel uitkijken naar een nieuw setje geheugen.

tijgerke

Legacy Member
upje...

het hoogste bod op het geheugen is momenteel van Slayerbe (80€)
had er toch nog graag 100€ voor gehad...

wieda

Legacy Member
en alternate heeft mss wel een .be domein, maar is voor zover ik weet nog altijd een duitse/nederlandse winkel... (correct me if i'm wrong)

OT.
Ik heb die (alternate.be) hier gelanceerd. Was onterecht door de mods verwijderd. Een nieuwe winkel in Aartselaar (a'pen) waar ik mijn onderdelen ben gaan kopen.

Remini

Legacy Member
bodje van 85 + verzendingskosten. Vanavond nog overgeschreven....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan