Archief - HD2900XT, 2gb PC8500 DDR2, S775 mobo & case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

meeus

Legacy Member
marketing stunt die sli latte bestaan niet echt :p

der bij k gaan ze op een asus mobo P5K-E Wi-Fi DDR2 met OCZ 2 GB DDR2-1066 Kit (XTC Platinum, SLI, OCZ2N10662GK) als ram geheugen en een ATI MSI RX3870-T2D E-OC als vga kaart :)

tijgerke

Legacy Member
bod genoteerd... moet dit verzonden worden of kan u komen afhalen?

FurtiveDuck

Legacy Member
tijgerke zei:
Furtiveduck: verzending is zeker geen probleem... liever via kiala dan met de post (heb niet veel vertrouwen in de post als het op hardware aankomt...)

€120 op het geheugen dan, als jij dat redelijk vind. Ik zou wel graag willen weten of het marcheert op m'n moederbord. Ik heb hier een tijdje geleden geheugen aangekocht die blijkbaar niet werkte op m'n mobo, later bleek dat het stuk was. Het is nu opgezonden naar OCZ om te laten herstellen, maar al 2 maand niets meer van gehoord, dus heb ik dringend geheugen nodig.

- Moest het niet marcheren, zou je het willen terugnemen? (verzendingskosten op mij)
- Ik ga zo snel mogelijk proberen te antwoorden, maar vanaf morgen zit ik opnieuw op internaat, waar ik zelden op een PC kom, maar ik laat wel iets weten.

Alvast bedankt.

tijgerke

Legacy Member
moest het niet werken mag u mij gerust contacteren.. dan ben ik bereid om het geheugen terug te nemen.

bod genoteerd

Remini

Legacy Member
@ tijgerke: Ik zou de stukken komen afhalen. Kan woensdagavond er al omkomen?
Grtz, Remi

FurtiveDuck

Legacy Member
Prachtig! Heel erg bedankt. Wanneer ben je van plan af te sluiten?

tijgerke zei:
moest het niet werken mag u mij gerust contacteren.. dan ben ik bereid om het geheugen terug te nemen.

bod genoteerd

Remini

Legacy Member
Zou beiden moeten hebben (mobo + ram), 216 euro....dringend antwoord nodig? Waneer sluit je af?
Mvg, Remi

tijgerke

Legacy Member
We sluiten af... laat ons zeggen... woensdagavond 22u... Momenteel gaat de voorkeur uit naar Remini (afhaling + 2 onderdelen) (sorry FurtiveDuck :))

Afhaling kan dan bijvoorbeeld donderdag (moederbord heb ik momenteel niet in bezit maar tegen dan zou dit zeker in orde moeten zijn)

Remini

Legacy Member
tijgerke zei:
We sluiten af... laat ons zeggen... woensdagavond 22u... Momenteel gaat de voorkeur uit naar Remini (afhaling + 2 onderdelen) (sorry FurtiveDuck :))

Afhaling kan dan bijvoorbeeld donderdag (moederbord heb ik momenteel niet in bezit maar tegen dan zou dit zeker in orde moeten zijn)

Dat versta ik niet goed, stukken zijn ongebruikt en sealed maar moederbord is niet in uw bezit? :wtf:

tijgerke

Legacy Member
moederbord ligt nog steeds in de winkel... ik wou het daar laten liggen tot ik de andere stukken (cpu, psu, ...) kon gaan halen maar dit is dus nooit gebeurd...

FurtiveDuck

Legacy Member
tijgerke zei:
We sluiten af... laat ons zeggen... woensdagavond 22u... Momenteel gaat de voorkeur uit naar Remini (afhaling + 2 onderdelen) (sorry FurtiveDuck :))

Afhaling kan dan bijvoorbeeld donderdag (moederbord heb ik momenteel niet in bezit maar tegen dan zou dit zeker in orde moeten zijn)

Spijtig, allez dan. Toch bedankt.

tijgerke

Legacy Member
Mobo & ram sold to Remini.. De rest regelen we wel via pm :)

enkel de graka is dus nog te koop... maar die ga ik hier niet kwijtraken denk ik.. toch niet voor de prijs die ik er minstens voor wil :)

Techie

Legacy Member
tijgerke zei:
Mobo & ram sold to Remini.. De rest regelen we wel via pm :)

enkel de graka is dus nog te koop... maar die ga ik hier niet kwijtraken denk ik.. toch niet voor de prijs die ik er minstens voor wil :)

Hoeveel zou ge er voor wille nu? :) ge moet redelijk blijven e.. de 3870 is eve snel en kost maar een dikke 200€ dusja :)

tijgerke

Legacy Member
dus ga ik die kaart hier niet kwijtraken :)
ik heb ze 350€ betaald, en moest ik ergens een S478 mobo vinden met pci-e kan ik ze beter voor mezelf houden denk ik... (al is het maar voor PS3.0)

tijgerke

Legacy Member
* G-Skill F2-8500CL5D-2GBHK PC8500 2x1GB
=> terug te koop... Remini had blijkbaar geen interesse meer.


FurtiveDuck; nog steeds geïnteresseerd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan