Archief - HD2900XT, 2gb PC8500 DDR2, S775 mobo & case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tijgerke

Legacy Member
Jammer maar helaas, mijn nieuw sys laat nog een tijdje op zich wachten (geldproblemen :cry: ) en wil ik dus een deel van mijn (toen aangekochte) hardware terug verkopen... (nieuwprijzen van toen staan erbij)

* Sapphire HD2900XT 512MB DDR3 PCI-E (344,85€)
* Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case (97,52€)
* Gigabyte P35-DS4 Socket775 (160,00€)
* G-Skill F2-8500CL5D-2GBHK PC8500 2x1GB (180,00€)

Dit alles is ongebruikt en sealed met factuur!
(graka & case bij tones, mobo & ram bij jaha)


Bieden maar! :p



Deze onderdelen worden enkel verkocht als de prijs mij aanstaat...

tijgerke

Legacy Member
geen idee.. nieuw kost een asus hd2900xt +-335€..
de prijzen die ik in gedachten heb liggen toch veel te hoog dus... bied maar

mega_stihl

Legacy Member
€160 excl op de 2900XT onder voorbehoud (negeer maar indien te laag)

piotke

Legacy Member
tijgerke zei:
geen idee.. nieuw kost een asus hd2900xt +-335€..
de prijzen die ik in gedachten heb liggen toch veel te hoog dus... bied maar

Mjah, je verkoopt als prijs je aanstaat. Welke is dat dan ?

FYI, 3780 kost net over de 200 euro en is nipt sneller dan de 2900 XT dusja...

reavermaster

Legacy Member
60e exclu voor dat mobo indien dat mobo agp heeft en 4 ddr2 ramsloten?

mvg

Kill0rBee

Legacy Member
Foto's mogelijk van de case?
Krassen of deuken of enig ander mankement aan?
Alles nog aanwezig enzo?

EDIT - Ff slecht gelezen, blijkbaar nog nieuwstaat enzo.

Bodje van 60euro dan op Antec 900 case.

Extremengine

Legacy Member
Vochtig zei:
Roflcakes , een P35 chip met agp sloten ? Goe bezig

Er zijn mensen die zich maar om de 3 jaar nen nieuwe pc kopen.
Deze volgen dan ook de nieuwe hardware niet.
En den dag van vandaag ga alles ongelooflijk snel op gebied van multimedia.
Kijk eens hoeveel nieuwe chipsets er al uitgekomen op een jaar,en graka's en CPU's.Ik volg het vrij goed en kan het ook niemeer volgen :)

Maar om op zijn vraag te antwoorden.
1) Dit moederbord heeft geen AGP,maar PCI-E
2) Er zijn 4 DDR2 sloten !
6) denk da 60€ beetje weinig is voor dit mobo


Groetjes

Vochtig

Legacy Member
My bad :)
Idd , bordje kost nieuw rond de 120 , is wel nog lekker bordje

Amadeke

Legacy Member
denk dat hier een misverstand bestaat omtrent Socket775
was dat ook geen vorig AMD model?

tijgerke

Legacy Member
Kill0rBee zei:
Foto's mogelijk van de case?
Krassen of deuken of enig ander mankement aan?
Alles nog aanwezig enzo?

EDIT - Ff slecht gelezen, blijkbaar nog nieuwstaat enzo.

Bodje van 60euro dan op Antec 900 case.

foto's kan ik maken & uploaden als je dit echt wil... doos is geopend om de case eens te bekijken maar de case is er nooit volledig uit geweest...

bod genoteerd maar had het graag nog ietsje hoger gezien...

Kenshi zei:
Geen bijhorende cpu bij mobo ?
nope, had ik een cpu gehad dan had ik ook ergens een PSU gekocht (heb er zelfs nog enkele liggen :p) en had ik nu niet alles moeten verkopen :)

mega_stihl zei:
€180 gebracht tot Deurne

edit: Mzzz? :confused::)
genoteerd... maar ook hier had ik graag nog iets meer gehad voor die kaart.


en sorry dat jullie zo lang moesten wachten maar ik ben enkele dagen niet thuis geweest... (enkel om te slapen :))

tijgerke

Legacy Member
ik dacht aan 75€...

heb trouwens interesse uit vriendenkring voor die HD2900XT...

Kill0rBee

Legacy Member
Is dat inclu verzending of zonder? Indien zonder, op hoeveel zou verzending dan komen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan