Archief - Pokerchat - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

matss

Legacy Member
tVrBB.png

Leuke start van de maand. Obv jinxed myself.

Turfie

Legacy Member
Hallo iedereen,

Ik zou graag weer beginnen spelen, heb nog zo'n 400 euro op moneybookers staan die ik kan gebruiken.
Op welke site zou ik best spelen? Rekening houdend met rakeback, fish en welkomstbonus?

Ik heb nu wel al een account op ftp en stars van vroeger dus een welkomstbonus zit er niet in wss. Ik ben nu wel niet van plan om zwaar te grinden. Pak gemiddeld 1u per dag zo'n 2-4 tafels dus mss is welkomstbonus verwaarloosbaar. Weet het niet, help me! :p

FrAnt1c

Legacy Member
Unibet.be via de bonus op PCB mss? Bonus en 30% rb als ik me niet vergis

waffel

Legacy Member
zoom 200/500NL en hotrunnen, only way to go




Welkom terug turfie :applause:

Turfie

Legacy Member
FrAnt1c zei:
Unibet.be via de bonus op PCB mss? Bonus en 30% rb als ik me niet vergis

Hm heb er naar gekeken en het is een welkomstbonus maar dan rakeback t.e.m. 30% dus je hangt wss gewoon vast aan hun VIP systeem.

Zal wss gewoon eens unibet proberen. Ziet er leuk uit met die anonymous tables. Plus de welkomstbonus is ook altijd welkom :)

Op de software vind ik wel geen 100NL... of ligt dat aan mij?

CuRv3

Legacy Member
die anonymous tafels zijn vreselijk en de downfall van microgaming. Enorm veel bots

gilly

Legacy Member
Turfie zei:
Hallo iedereen,

Ik zou graag weer beginnen spelen, heb nog zo'n 400 euro op moneybookers staan die ik kan gebruiken.
Op welke site zou ik best spelen? Rekening houdend met rakeback, fish en welkomstbonus?

Ik heb nu wel al een account op ftp en stars van vroeger dus een welkomstbonus zit er niet in wss. Ik ben nu wel niet van plan om zwaar te grinden. Pak gemiddeld 1u per dag zo'n 2-4 tafels dus mss is welkomstbonus verwaarloosbaar. Weet het niet, help me! :p

Enet voor rb en softness. Unibet voor legaal en fdb

Turfie

Legacy Member
CuRv3 zei:
die anonymous tafels zijn vreselijk en de downfall van microgaming. Enorm veel bots

Heb nu account op unibet en die anonymous tafels lijken me wel nog leuk.
Iedereen speelt daar redelijk abc dus als ik 2 - 3 tafel kan ik wel een degelijke winrate hebben imo.

De welkomstbonus zuigt trouwens apennoten, je moet 3000 points hebben vooraleer een eerste schijf van 50euro unlockt word. Dus als ik 20nl 3tafel zal het een tijdje duren lol. Heb wel 2 maanden de tijd maar toch.

En het vip systeem... meh zuigt voor de niet grinder w/e

Hail Priest!

Legacy Member
Looking for a stake...

-> 25NL fastforward@PartyPoker (softer dan PS rush)

-> proven winner (+11k lifetime)
-> trustworthy

Ongeveer jaar terug gestaked geweest door curve voor gelijkaardige stakes. Denk dat hij er een kleine $500 winst aan heeft gemaakt.

PM if interested :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan