Archief - Pokerchat - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GvR

Legacy Member
Is er een manier om op enet de handen te zien die u riverbet callden en verloren?

matss

Legacy Member
CuRv3 zei:
wtf is balancing

[22:29:19] Gildo: Tegen online regulars moeten we wel onze ranges balanceren. Mede dankzij allerlei statistische hulpmiddelen kunnen we ervan uitgaan dat sommige tegenstanders ons spel door en door kennen. Maar ook wij hebben deze hulpmiddelen tot onze beschikking. Wel of niet studeren op andermans spel en vervolgens de zwakke punten aanpakken, maakt het verschil tussen klein winnen of je games crushen. Tegen vissen kunnen we gewoon de meest +EV play op dat moment maken en vooral hun leaks exploiteren, tegen de rest gaan we onze ranges balanceren.

^true story

Hanske1988

Legacy Member
Effe een vraagske over rakeback. Is dit alleen te verkrijgen bij het inschrijven op een pokerroom of ook als ge al ingeschreven zijt?

gilly

Legacy Member
Hanske1988 zei:
Effe een vraagske over rakeback. Is dit alleen te verkrijgen bij het inschrijven op een pokerroom of ook als ge al ingeschreven zijt?

is te zien bij welke room , bij sommige kan je nieuw account maken en rb tracked zijn. Maar sowieso best bij inschrijven rb deal doen.

Hanske1988

Legacy Member
gilly zei:
is te zien bij welke room , bij sommige kan je nieuw account maken en rb tracked zijn. Maar sowieso best bij inschrijven rb deal doen.

Daar kende ik uiteraard nix van toen ik mij inschreef. (is voor Bwin btw)

gilly

Legacy Member
Hanske1988 zei:
Daar kende ik uiteraard nix van toen ik mij inschreef. (is voor Bwin btw)

Op bwin kan je geen rb krijgen denk ik.


Bwin.party heeft vandaag trouwens licentie gekregen ism partouche.be!

CuRv3

Legacy Member
IK BEN TERUG BOYS FFKES GEBANNED VOOR ONE DAGSKE MAAR IK ZEN EEN BRAVE DUS VIEL GOE MEE. HAD NNE KET EEN ACHTERLIJKE MONGOOL GENOEMT FZUUU ANYWEES 121 INFRAS & COUNTiNG HOLLAH

matss

Legacy Member
CuRv3 zei:
IK BEN TERUG BOYS FFKES GEBANNED VOOR ONE DAGSKE MAAR IK ZEN EEN BRAVE DUS VIEL GOE MEE. HAD NNE KET EEN ACHTERLIJKE MONGOOL GENOEMT FZUUU ANYWEES 121 INFRAS & COUNTiNG HOLLAH
HOLLAH HOLLAH CURVEJEJE IS BACK!!!!

Turfie

Legacy Member
Even delen hoe ver ik sta sinds ik opnieuw begonnen ben met poker na een stop van 9 maanden;

na 22.5 uur, 6700 hands, 200euro rake betaald, een dikke 35euro winst op 20NL lololol.
Mijn eerste 50euro schijf van mijn welkomstbonus word bijna uitbetaald... na 200euro rake zou het wel eens tijd worden eh. Ben zelfs nog geen platinum vip op unibet, enkel gold waardoor mijn rakeback ook maar magertjes is. Nuja

Het ging goed in het begin maar ik was even vergeten dat coolers en suckouts nog bestonden, niet te vergeten mijn gigantische tilt sessies :D

Oh well, komt wel goed

gilly

Legacy Member
Turfie zei:
Even delen hoe ver ik sta sinds ik opnieuw begonnen ben met poker na een stop van 9 maanden;

na 22.5 uur, 6700 hands, 200euro rake betaald, een dikke 35euro winst op 20NL lololol.
Mijn eerste 50euro schijf van mijn welkomstbonus word bijna uitbetaald... na 200euro rake zou het wel eens tijd worden eh. Ben zelfs nog geen platinum vip op unibet, enkel gold waardoor mijn rakeback ook maar magertjes is. Nuja

Het ging goed in het begin maar ik was even vergeten dat coolers en suckouts nog bestonden, niet te vergeten mijn gigantische tilt sessies :D

Oh well, komt wel goed

wat is niveau op unibet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan