Archief - Pokerchat - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Cava, mij ook eens een neteller accountje maken dan. Nick op enet is alterrrrinho :p

s.i.m.o.n

Legacy Member
Speel alles van 50 tot 200NL (vooral bumhunting eigenlijk :D), maar speel niet zoveel.

matss

Legacy Member
s.i.m.o.n zei:
Speel alles van 50 tot 200NL (vooral bumhunting eigenlijk :D), maar speel niet zoveel.

Ik zowa hetzelfde maar vooral 50/100, ik run (/speel) slecht op 200 :D

s.i.m.o.n

Legacy Member
Haha idem eigenlijk wel voor 200NL, winrate kon zóveel hoger zijn als ik niet zo snel tilt tegen fishdonkeys :D

gilly

Legacy Member
s.i.m.o.n zei:
Cava, mij ook eens een neteller accountje maken dan. Nick op enet is alterrrrinho :p

payment met skrill werkt nog hoor :)
heb woensdag nog payment ontvangen.

CuRv3

Legacy Member
true story soms overbetten en al. Stuur me nog is je gsm nummer ik wou je toen smsen van fold jood maar blijkbaar sta je niet meer in m'n gsm :s

CuRv3

Legacy Member
Missing points history SOLVED. 112900 Ftps converted in 30000 fpp.
This is the e-mail received:

Full Tilt Poker - Support <[email protected]>
Hello,

Apologies for writing in English, but I wanted to respond personally to your request.

You will pleased to know that I have resolved your refund request in not receiving your monitor and have returned 112,900 FTPs, which was the value of the item ordered.

I have also since unpaired your PokerStars and Full Tilt Poker accounts, to allow you to log into Full Tilt Poker again and proceed to credit the value of your Full Tilt Poker points over to PokerStars.

Please log in now to your "----" account on Full Tilt Poker and you will be prompted.

Please let us know if you have any difficulty. Apologies for the delay. We appreciate your patience as we resolve this issue.

Best Regards,

Heath
Full Tilt Operations

dit was gepost op 2+2 dus hopelijk krijg ik deze week mijn punten en kan ik m'n tv bestellen :(

CuRv3

Legacy Member
ja 2e. Ik heb letterlijk nog geen hand gehad of iets kunnen hitten. Je had ook geluk dat ik letterlijk geen clue had hoe jij speelde of ik snapshovede daar waar je KJo had. Dan je luckbox river tegen mij met je 3rd pair sigh sigh
naja elke tafel is zo erg. Gelukkig vanochtend op 400NL gewonne

CuRv3

Legacy Member
ja no shit :p ik weet dat je genoeg shit hebt maar meer dan genoeg kans dat je beter had. Gewoon potcontroll en ging elke river callen

s.i.m.o.n

Legacy Member
Sowieso dat ik de betere had eh :D

Edit: 'k ga even met de honden naar buiten, dunno of ik daarna nog zin heb :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan