Archief - Western Digital HDD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

homie6080

Legacy Member
|XcW| zei:
Niet als er staat dat hij voor €5.000 weg mag ;).

Jah klinkt logish als jij je auto voor 10.000 weg kan geven dan ga je hem toch verkopen voor 5.000 als je dat doet ben je echt een s*kkel...

Verder geen gezeik meer en topic mag opslot ;)
maandag worden de schijven opgehaald door g0dd13

vanic

Legacy Member
dit zijn hier de regels ( neem ze maar eens door)

https://www.beyondgaming.be/archive...ijs-mag-niet-hoger-zijn-dan-nieuwprijs.641114

5.) Een minimum en/of meeneemprijs zijn aangeraden.Verhogen van meeneemprijs is verboden! Een prijsvermelding zonder meer wordt aanzien als meeneemprijs exclusief verzendingskost!

jij plaatste er nog bij dat het incl. verzending is ... meeneemprijs is gedaan met bieden ;is onmiddellijk verkocht enz.

en als je deze regels niet wil volgen ... moet je verkopen op Kapaza 2é hands enz. ... met als risico dat je van die s*kkels hebt die voor de "lol" bieden ... en niet hier

homie6080

Legacy Member
5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.

Er was niets met minimum prijs dus ssstttt
Tevens heb ik men meeneemprijs niet verhoogt maar een andere member heeft een hoger bod gedaan!
Dus zowieso breek ik niet de regels!

En als je even regel 32 leest:
32.) Een verkoper heeft het recht een bod te weigeren wanneer de bieder 2 of meer negatieve deals achter de rug heeft.
Dan ben ik zelfs niet verplicht om heb hem XCW te verkopen!
En jij moet niet doen dat je een admin bent eh kerel ;)

vanic

Legacy Member
homie6080 zei:
5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.

Er was niets met minimum prijs dus ssstttt
Tevens heb ik men meeneemprijs niet verhoogt maar een andere member heeft een hoger bod gedaan!
Dus zowieso breek ik niet de regels!

En als je even regel 32 leest:
32.) Een verkoper heeft het recht een bod te weigeren wanneer de bieder 2 of meer negatieve deals achter de rug heeft.
Dan ben ik zelfs niet verplicht om heb hem XCW te verkopen!
En jij moet niet doen dat je een admin bent eh kerel ;)

gastje ... je noteert een bod van XcW ( dus je bent volgens de regels al verplicht om te verkopen ... minimumprijs speelt dan al geen rol meer;) )
dan probeer je nog regel 32 ... als je een bod noteert van iemand met meer dan 2 negatieve moet je uiteraard niet meer afkomen dat je het weigert ...

trouwens mij reactie slaat op het feit ... dat in je startpost staat dat ze weg mogen voor 70 incl. ... wat slaat op de meeneemprijs ( dan is het bieden sowieso afgelopen en moet jij verkopen en een hoger bod weigeren )

je gaat gewoon in de fout ... zie ook al de tussenkomst van gamer

|XcW|

Legacy Member
Kerel hoe zwak is dat om mij een negatieve iTrader te geven? Ik beslis zelf of ik hoger bied of niet. Hier komt nog een serieus staartje aan!

Prior

Legacy Member
Ik heb dit topic al eventjes gemeld aan Gamer, om samen verder overleg te plegen, daar topicstarter zich niet beseft wat meeneemprijs is.

De negatieve itrader aan XcW is verwijderd en wordt voor mij toch beschouwd als misbruik iTrader systeem (infraction gegeven).

Ik ga deze topic voorlopig sluiten zodat deze niet ontaard in reply's waar men elkaar afbreekt/flamed, ...

XcW en Homie6080 worden verder nog per pm aangesproken voor verdere discussies.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan