Archief - Western Digital HDD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

homie6080

Legacy Member
Beste leden,



Hierbij verkoop ik 3 Western Digital HDD's die ik niet meer gebruik!

640gig:WD6400ADS €30
500gig:WD5000AAVS €25
500gig:WD5000AAVS €25

Op geen van de opgenoemde schijven is er nog garantie maar ik verzeker jullie dat deze nog werken ;)
Heb ze toen uit men pc gehaald voor grotere schijven te gaan gebruiken.

Total verkoop gaat voor en mogen ze weg voor €70 incl verzending/afhaling is ook mogelijk^^

http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1316.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1317.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1318.jpg

|XcW|

Legacy Member
Total verkoop gaat voor en mogen ze weg voor €70 incl verzending/afhaling is ook mogelijk^^

Dit komt over als meeneemprijs voor mij?

homie6080

Legacy Member
|XcW| zei:
Total verkoop gaat voor en mogen ze weg voor €70 incl verzending/afhaling is ook mogelijk^^

Dit komt over als meeneemprijs voor mij?
Als er iemand meer bied dan jouw prijs dan is het altyd normaal dat ik naar het grootstte bedrag ga eh ;)
Vanavond 20.00 sluit ik af.


@godd13:Genoteerd!

|XcW|

Legacy Member
Seg Homie, moest uw clanmember de schijven niet willen. Dan neem ik ze nog wel over voor €50...

Kga zien wat een admin over dit hier zegt...

Gamer

Legacy Member
Het is nu niet de bedoeling dat vrienden gaan bieden om de prijs in de hoogte te jagen.

Total verkoop gaat voor en mogen ze weg voor €70 incl verzending/afhaling is ook mogelijk
Volgens mij is de verkoop afgelopen niet ?

homie6080

Legacy Member
Beste gamer als ik zeg in de plaats van een vriend dat hij ze wilt kopen dan komen jullie met je regels af dat ik het moet kunnen bewijzen.
Wel nu vraag ik hem op het te posten en nu komen jullie met het excuus van vriendjespolitiek fzo??
En als er een persoon hoger bied om deze schijven te hebben dan mag ik dat toelaten?
Er staat dat het tot 20.00 duurt dus de mensen hebben nog altyd 20 minuten om een hoger bod te doen indien nodig!
Zoniet dan gaan de schijven gewoon naar Goddie

|XcW|

Legacy Member
Gamer zei:
Het is nu niet de bedoeling dat vrienden gaan bieden om de prijs in de hoogte te jagen.


Volgens mij is de verkoop afgelopen niet ?

Lol, ik snap dit niet. Staat toch duidelijk in uw post dat ze wegmogen voor €70 inclusief. Dit is in mijn ogen meeneemprijs...

homie6080

Legacy Member
|XcW| zei:
Lol, ik snap dit niet. Staat toch duidelijk in uw post dat ze wegmogen voor €70 inclusief. Dit is in mijn ogen meeneemprijs...

Er staat afsluittijd om 20.00 als er binnen die tijd een hoger bod komt dan wat ik wou dan neem ik die toch wat logish is?
Als jij een auto te koop zet en je zegt om 20.00 word hij wel degelijk weg gegeven dan neem jij toch ook de persoon die 10.000€bied en niet die dat 5.000 bied?
Dus jah no comments ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan