Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
prekii zei:UP 2 !
prekii zei:Ja hoor! Ik heb hem open gehad en getest, je hoort niets. Ik heb nu een 5870 insteken en die hoor je wel. Ik sluit tegen vrijdag af. Hoop toch tenminste op een bod van 120, maar het al zeker genoteerd.
waar in welk forumreglement staat dat je niet mag verkopen zonder jouw toegestane 3 ups te gebruiken? Als het bedrag dat je niet in aanmerking wenst te nemen, zeg het dan ipv rond de pot te draaien.prekii zei:Ik zal beginnen met UPS want ik mag hem niet ineens verkopen aan je van dit forum. Jouw bod is momenteel het hoogsste. Volgende UP is Morgen 12h en laatste up is morgen avond 20h.
UP 1 !
Hungry® zei:waar in welk forumreglement staat dat je niet mag verkopen zonder jouw toegestane 3 ups te gebruiken?
(denk ik)prekii zei:Ja geen stress. Jouw bod was 120 toch?
