Archief - Splinternieuwe 6870 PCS++ 2GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alilsneaky

Legacy Member
Cava, is nu niet zo veel haast bij, mijn hd4870 zal nu nie direct ontploffen voor vrijdag.

alilsneaky

Legacy Member
Hey prekii, kun je aub een sniper regel zetten (15 mins ofzo).
Ik zie dat hier morgen al aankomen anders, 1 min voor afsluiten durrr max bod +1 euro.

Iphigeneia

Legacy Member
Hij heeft nog geen uur gezegd. Maar normaal is dit vanavond.

prekii zei:
Ja hoor! Ik heb hem open gehad en getest, je hoort niets. Ik heb nu een 5870 insteken en die hoor je wel :D. Ik sluit tegen vrijdag af. Hoop toch tenminste op een bod van 120, maar het al zeker genoteerd.

Mvg,

prekii

Legacy Member
ja ik zal vanavond afsluiten als er een deftig bod is anders zal dat vrijdag ten laatste zijn.

Hungry®

Legacy Member
prekii zei:
Ik zal beginnen met UPS want ik mag hem niet ineens verkopen aan je van dit forum. Jouw bod is momenteel het hoogsste. Volgende UP is Morgen 12h en laatste up is morgen avond 20h.

UP 1 !
waar in welk forumreglement staat dat je niet mag verkopen zonder jouw toegestane 3 ups te gebruiken? Als het bedrag dat je niet in aanmerking wenst te nemen, zeg het dan ipv rond de pot te draaien.
Ik had interesse maar die vervalt met zo een redenering.

Iphigeneia

Legacy Member
Hungry® zei:
waar in welk forumreglement staat dat je niet mag verkopen zonder jouw toegestane 3 ups te gebruiken?

Hij wil graag zoveel mogelijk uit zijn verkoop halen, des te langer hij het laat openstaan des te groter die kans is ;) (denk ik)

prekii

Legacy Member
Ja ik dacht dat je niet meteen iemand zijn bod mocht aannemen maar iedereen een tijd moet geven, daarom zei ik van die UPS. Ik heb de regels niet echt gelezen maar wel doorgenomen ;)

alilsneaky

Legacy Member
Mja zet dan een afsluit uur he, dan kunnen mensen bieden zonder deze topic te moeten babysitten om niet te laat te zijn.

alilsneaky

Legacy Member
120 was als je direct ging afsluiten, maar ja ik zal niet moeilijk doen, 120 inclusief verzending dan of wat?
Of je moest morgen in t stad moeten zijn dan wil ik daar wel ff afspreken, heb momenteel geen auto om ergens anders naartoe te rijden.
In persoon betalen/ontvangen heb ik altijd liever, geen zorgen om problemen bij de post of onderdeel dat beschadigd aankomt enzo.

Maar nogmaals, verzending kan ook, ik wil niet nodeloos moeilijk doen.

prekii

Legacy Member
ben morgen normaal gezien wel thuis. moet even mijn nieuwe auto gaan afhalen daarna ben ik wel thuis. Tege wat uur kan je in antwerpen zijn?

alilsneaky

Legacy Member
mss best in pm regelen eens je afsluit he, ik weet nog niet eens of je m'n bod aanvaardt hebt of afgesloten hebt.

prekii

Legacy Member
Is goed! Ik ga nu naar een maat! ik zal optijd een afsluits uur zette

alilsneaky

Legacy Member
Als je vandaag afsluit en morgen wil afspreken moet ik t op tijd weten , moet dan zelf een afspraak verzetten.

Hungry®

Legacy Member
vent toch hij speelt op details zeg gewoon dat je 120 euro exclu betaalt voor die kaart opgehaald. Hij heeft gezegd dat hij vanavond ging afsluiten, de mods houden dit in t oog hoor.
Hoe en wanneer je de kaart ophaalt is een zorg voor later hé.

alilsneaky

Legacy Member
Dat zei ik toch ook? (pm regelen).
K wou gewoon weten of ik t bod nu gewonnen had of niet.

Ben een paar uur weg en check straks wel terug , @ prekii, no offense maar probeer in t vervolg gewoon duidelijk en transparant te zijn, is aangenamer voor iedereen.

Duidelijke deadline zetten en regels enzo, je moet niet verlegen zijn :p
Dan zullen mensen ook sneller bieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan