Archief - Splinternieuwe 6870 PCS++ 2GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
De foto laat een 1gb model zien...

Ik ken niet gek veel van videokaarten, maar ik vind eigenlijk niets terug over de kaart die je aanbied dan...

kristofb

Legacy Member
Ok, het is dus: Powercolor HD 6870 PCS+ 2Gb. (1 plusje maar, en geen 2, want dat is blijkbaar alweer een ander model :))

Ik heb er alvast interesse in, maar ik moet eens kijken of ik die kaart wel kan gebruiken in een pci-e 2.0 slot. Ik laat nog iets weten!

EDIT: whoops, had net een review ervan gelezen, maar blijkbaar was dat de 6970 waar ik wat van gelezen had... Van het model dat jij aanbied vind ik dus toch NIETS terug...
Zou het misschien een verkeerde sticker zijn op de doos? En dat het dus toch het 1Gb model is? Heb jij misschien anders wel een link naar de fabrikant met de gegevens van deze exacte kaart?

prekii

Legacy Member
Ja het is gewoon een standaard kaart :D 2.0pci-e / 2x 6pins

prekii

Legacy Member
Dit zijn uitzonderlijke kaarten, er zijn er maar paar van gemaakt. Ik heb die gewonnen en zo waren er maar 4 te winnen. Denk dat je geen specs op internet vind, dit is een rare item :)

kristofb

Legacy Member
Gek.. je zou denken dat je er dan net véél over zou vinden, van zo'n 'rare items'...
Nuja, ik ga toch maar passen, het is me wat te obscuur :)

prekii

Legacy Member
Ja rofl, Ik heb hem zo aangekregen en hij werkt perfect. Ik heb hem getest voor dat hij werkt. Hij geeft 2gb aan.

kristofb

Legacy Member
Dan ge je hem vast en zeker direct verkocht krijgen aan iemand die er wat meer van kent, maar het is niet aan mij besteed :)

nTFs

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Wel maar 1 gb geheugen ;)

Ah ja want dat maakt een wereld van verschil.:ironic:

prekii zei:
die kaart lijkt ernog niet op rofl!, wat jij post is poep

Mensen gaan toch geen 200 € aan je kaart geven als ze voor minder geld een nieuwe kopen met dezelfde prestaties.
Lijkt mij logisch. Voor jou niet dus veel succes met de verkoop.

Iphigeneia

Legacy Member
prekii zei:
die kaart lijkt ernog niet op rofl!, wat jij post is poep

Of hij er op lijkt of niet maakt niets uit. Het enige wat hij bedoeld is dat de chip hetzelfde is voor 160 euro. Het enige wat anders kan zijn = OC baarheid omdat niet de standaard pcb gebruikt is of de aftermarket koeler.

Wat voor mij en voor vele andere dus geen scheet uitmaakt :)

nTFs zei:
Ah ja want dat maakt een wereld van verschil.:ironic:

Bij eyeinfinity met 4 schermen maakt het wel degelijk uit...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan