Archief - Splinternieuwe 6870 PCS++ 2GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
FYI: Die kaart uit de tek9 link is trouwens weeral een andere kaart?

prekii

Legacy Member
Die kaart heb ik ontvangen, op de doos staat 2gb inplaats van 1gb -_-

Iphigeneia

Legacy Member
prekii zei:
Ze geeft ook 2gb aan op de pc

Wat hij wss bedoeld is dat hij op de foto in de contest een "pcs++" is en een 1 gb versie.

Terwijl die van u enkel een PCS+ is met 2 gb ... wierd shit going on :D

prekii

Legacy Member
Ja inderdaad! Nouja, 140MIN is goede prijs voor nieuwe kaart. Endan kan je het ineens zelf zien :P speciale kaart hihi

Iphigeneia

Legacy Member
prekii zei:
Ja inderdaad! Nouja, 140MIN is goede prijs voor nieuwe kaart. Endan kan je het ineens zelf zien :P speciale kaart hihi

Hoe zit het met garantie?

das_dan_kleer

Legacy Member
van welke datum is het factuur, lijkt al een ouder type te zijn.
Hoelang heb je deze zelf gebruikt ?

prekii

Legacy Member
Ik heb deze vorige week aangekregen en heb ze zelf niet gebruikt. Wel even getest of ze goed werkt! je krijgt 2 jaar fabrieks- garantie, maar normaal gaan graphicse kaarten niet zo snel stuk tenzij je erop trapt :P

Iphigeneia

Legacy Member
Bod van 100 euro. Zie het als free up als het u niet aanstaat :)

alilsneaky

Legacy Member
Waar ergens in antwerpen trouwens? (om te weten of t eventueel dicht genoeg is om af te halen).

Wat voor cooler staat er op die kaart? kan ik niet zien aan de doos in je foto.

fotoke van de cooler op de kaart en de exacte specs (kloksnelheden) zouden leuk zijn om te weten over welke versie t nu gaat.

Ben op zoek naar een stille kaart, daarom.

Als je die info kunt geven wil ik zeker bodje doen :)

alilsneaky

Legacy Member
Is toch zeker dat t die cooler van op de 1GB pcs+ is he?
Want het is me specifiek om die cooler te doen (als het een powercolor is, xfx heeft ook stille coolers maar dit terzijde:p).

De standaard cooler is me veel te luid.

Bodje van 105 euro dan.
Enig idee wanneer je afsluit trouwens?

prekii

Legacy Member
Ja hoor! Ik heb hem open gehad en getest, je hoort niets. Ik heb nu een 5870 insteken en die hoor je wel :D. Ik sluit tegen vrijdag af. Hoop toch tenminste op een bod van 120, maar het al zeker genoteerd.

alilsneaky

Legacy Member
Als ik m voor 120 mag hebben wil ik er dat wel voor bieden, op die paar euro komt t me niet aan. Als je liever open blijft tot vrijdag dan wacht ik wel af met m'n 105 bodje:p

prekii

Legacy Member
Ik zal beginnen met UPS want ik mag hem niet ineens verkopen aan je van dit forum. Jouw bod is momenteel het hoogsste. Volgende UP is Morgen 12h en laatste up is morgen avond 20h.

UP 1 !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan