Archief - Meerdere computeronderdelen te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swabby

Legacy Member
XYRIS zei:
€380 Cpu, moederbord , Voeding + case

Genoteerd. Dit is dan wel met de stock case fans, niet met de Silent Wings 2 fans, die zijn apart aangekocht.

Kort overzicht:

  • Fans zijn nog beschikbaar, nog niet op geboden.
  • Fan controller mag weg voor €9,00 exclusief.
  • GPU is beschikbaar, bieden mag vanaf €200,00. Lager noteer ik niet.
  • Set van mobo, CPU, voeding en case: huidig bod Xyris van €380,00
  • RAM: huidig bod David@2: €65,00.

IkKe

Legacy Member
En met Mobo, voeding, case, CPU?
Vermoed dat er wel goede prijs kan uitgewerkt worden voor pakket?

Swabby

Legacy Member
Probleem hier is dat iedereen op een andere set aan het bieden is. Geen idee wat ik wel en niet mag doen eenmaal ik een bod op iets heb geaccepteerd.
Ik veronderstel dat als je meer biedt op het totaalpakket, hun bod sowieso vervalt.

IkKe

Legacy Member
Bon heb bijvoorbeeld de case, de fans en de voeding strikt gezien niet nodig maar vermoed wel dat je enigzins voorang kan geven als jij voorkeur geeft aan verkopen van het hele pakket.
Wat lijkt je een prijs waarvoor je ermee kunt leven dat iemand alles meeneemt (dus geen risico om nog met achterstallige rommel te zitten of verschillende transacties te doen).

Zou trouwens ook zijn om mijn eigen PC up te graden, en niet aan doorverkoop te doen zoals andere mensen... (niet dat dat iets mag uitmaken)

Swabby

Legacy Member
IkKe zei:
Bon heb bijvoorbeeld de case, de fans en de voeding strikt gezien niet nodig maar vermoed wel dat je enigzins voorang kan geven als jij voorkeur geeft aan verkopen van het hele pakket.
Wat lijkt je een prijs waarvoor je ermee kunt leven dat iemand alles meeneemt (dus geen risico om nog met achterstallige rommel te zitten of verschillende transacties te doen).

Bij initiële verkoop had ik graag nog een €900,00 gekregen voor het totaalpakket, aan de bodjes te zien, was dat redelijk naiëf :p.
Wat dacht je van €750?

IkKe zei:
Zou trouwens ook zijn om mijn eigen PC up te graden, en niet aan doorverkoop te doen zoals andere mensen... (niet dat dat iets mag uitmaken)
Maakt voor mij wel uit, maar ik neem aan dat je niet veel bent met de case, dus ik wil die wel nog apart proberen verkopen hoor.
Misschien verder in PM?

IkKe

Legacy Member
Storage en CPU cooler is ook wel weg natuurlijk.
Je huidige boden kom je op een totaal van:
Fans: ?
Fan controller: 9€ vraag
GPU: 200€ vraag
Mobo CPU voeding & case: 380€
RAM: 65€

Kom ik aan een totaal van 654€ zonder de fans.
Denk dat een bod van 675€ niet slecht is, en dan kom ik straks nog langs voor de hoop op te halen, vergeet niet dat de storage en CPU cooler al weg zijn.

EilandGlorie

Legacy Member
Gezien de interesse van 'Ikke' en hij zegt niet meteen de voeding en silent wings 2 fans nodig te hebben kan mijn eerder bod van 100 euro afgehaald misschien toch interessant zijn om in de buurt van je totaalprijs te komen? Ik merk ook niet meteen andere interesse in de silent wings fans apart.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Swabby

Legacy Member
IkKe zei:
Storage en CPU cooler is ook wel weg natuurlijk.
Je huidige boden kom je op een totaal van:
Fans: ?
Fan controller: 9€ vraag
GPU: 200€ vraag
Mobo CPU voeding & case: 380€
RAM: 65€

Kom ik aan een totaal van 654€ zonder de fans.
Denk dat een bod van 675€ niet slecht is, en dan kom ik straks nog langs voor de hoop op te halen, vergeet niet dat de storage en CPU cooler al weg zijn.

Ik moet sowieso nog alles in de dozen doen, momenteel is het systeem nog half samengesteld. Je hebt gelijk over de prijs, €675 kan ik me dan ook mee verzoenen.

EilandGlorie zei:
Gezien de interesse van 'Ikke' en hij zegt niet meteen de voeding en silent wings 2 fans nodig te hebben kan mijn eerder bod van 100 euro afgehaald misschien toch interessant zijn om in de buurt van je totaalprijs te komen? Ik merk ook niet meteen andere interesse in de silent wings fans apart.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bod van IkKe is inclusief fans en voeding, totaalpakket zou dan ook handiger zijn.

IkKe

Legacy Member
Swabby zei:
Ik moet sowieso nog alles in de dozen doen, momenteel is het systeem nog half samengesteld. Je hebt gelijk over de prijs, €675 kan ik me dan ook mee verzoenen.



Bod van IkKe is inclusief fans en voeding, totaalpakket zou dan ook handiger zijn.

Mag in elkaar blijven om even te testen? Uit elkaar halen doe ik wel zelf.
Zou vandaag mogelijk zijn voor jou? het is zowieso een uur rijden...

lestef

Legacy Member
IkKe zei:
Zou trouwens ook zijn om mijn eigen PC up te graden, en niet aan doorverkoop te doen zoals andere mensen... (niet dat dat iets mag uitmaken)

Lol, een vrij opmerkelijke manier om proberen te scoren :D

Swabby

Legacy Member
Alle onderdelen zijn verkocht, verkoop afgerond. Bedankt iedereen!

lestef zei:
Lol, een vrij opmerkelijke manier om proberen te scoren :D

Het is nochtans waar

IkKe

Legacy Member
lestef zei:
Lol, een vrij opmerkelijke manier om proberen te scoren :D

Klopt, had het misschien niet moeten zeggen.
Maar heb hier al iets te vaak zaken na een korte tijd op 2dehands zien verschijnen met 30% marge erbovenop.

Allesinds bedankt Swabby!

XYRIS

Legacy Member
@swabby je wacht niet eens op een tegenbod.. Lol. Je laat je onder druk zetten voor €21....

Suit yourself...

Over dat kopen\doorverkopen:

Waarom zou de verkoper daar mee in zitten?
Als hij verkoopt dan is hou content van zijn prijs
Dus nadien niet gaan klagen he. Typisch...

Net als die belachelijke "lage bieders" thread ,
Verkoop dan niet he of noteer het bod niet.

Ja voel mij aangesproken. En ja ik verkoop al is door maar er zijn dan wel onderdelen die ik meestal hou he.. Als ik dat risico wil nemen van een heel systeem te verkopen om er een onderdeel of 2 van te houden is dat mijn zaak.

Anders feel free om te copycatten... Het is mijn tijd en geld dat ik er aan verspil..

lestef

Legacy Member
XYRIS zei:
@swabby je wacht niet eens op een tegenbod.. Lol. Je laat je onder druk zetten voor €21....

Suit yourself...

Over dat kopen\doorverkopen:

Waarom zou de verkoper daar mee in zitten?
Als hij verkoopt dan is hou content van zijn prijs
Dus nadien niet gaan klagen he. Typisch...

Net als die belachelijke "lage bieders" thread ,
Verkoop dan niet he of noteer het bod niet.

Ja voel mij aangesproken. En ja ik verkoop al is door maar er zijn dan wel onderdelen die ik meestal hou he.. Als ik dat risico wil nemen van een heel systeem te verkopen om er een onderdeel of 2 van te houden is dat mijn zaak.

Anders feel free om te copycatten... Het is mijn tijd en geld dat ik er aan verspil..

Dacht ik ook :)

IkKe

Legacy Member
XYRIS zei:
@swabby je wacht niet eens op een tegenbod.. Lol. Je laat je onder druk zetten voor €21....

Suit yourself...

Over dat kopen\doorverkopen:

Waarom zou de verkoper daar mee in zitten?
Als hij verkoopt dan is hou content van zijn prijs
Dus nadien niet gaan klagen he. Typisch...

Net als die belachelijke "lage bieders" thread ,
Verkoop dan niet he of noteer het bod niet.

Ja voel mij aangesproken. En ja ik verkoop al is door maar er zijn dan wel onderdelen die ik meestal hou he.. Als ik dat risico wil nemen van een heel systeem te verkopen om er een onderdeel of 2 van te houden is dat mijn zaak.

Anders feel free om te copycatten... Het is mijn tijd en geld dat ik er aan verspil..

Niemand hield jou tegen om op het hele systeem 675 te bieden? Dat pakket verkoop voorrang heeft heb jij ook al meer als vaak genoeg gebruik van gemaakt zoals jij het vermeld...
Wat die winstmakerij betreft heb ik hierboven al gezegd dat ik het inderdaad niet had moeten vermelden.

Ga trouwens de case ook los moeten wegdoen voor diezelfde reden.

XYRIS

Legacy Member
IkKe zei:
Niemand hield jou tegen om op het hele systeem 675 te bieden? Dat pakket verkoop voorrang heeft heb jij ook al meer als vaak genoeg gebruik van gemaakt zoals jij het vermeld...
Wat die winstmakerij betreft heb ik hierboven al gezegd dat ik het inderdaad niet had moeten vermelden.

Ga trouwens de case ook los moeten wegdoen voor diezelfde reden.


Ik had je kunnen hoger bod bieden... Als de kans er was
En je niet direct toehapte

Swabby

Legacy Member
Eerlijk, ik heb het volledig systeem al eens op 9lives gezet, zonder iemand die toehapte. Daarna heb ik 4 pagina's lang eindelijk iemand die op een thread van losse onderdelen de PC volledig wil kopen.
Goesting was op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan