Archief - Meerdere computeronderdelen te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swabby

Legacy Member
Eerder waren deze onderdelen gepost als volledig systeem, maar daar hapten niet veel mensen op toe. Nogmaals, maar nu als losse onderdelen:


Alle onderdelen zijn ondertussen 1,5 jaar oud, mogen weg omdat ik er geen meerwaarde meer uithaal. Ik werk alleen nog voor studies en aan projecten, dus zulke specs gaan gewoon verloren.

Alle onderstaande links gaan naar alternate, omdat ik daar ook alle onderdelen heb besteld.


Ik heb van alle onderdelen de dozen in perfecte staat.
Alle onderdelen zijn onderhouden (stofvrij gehouden)

Afhalen kan in Brugge of Eke - Nazareth, liever niet verzenden.

Case is een Corsair Obsidian 750D, maar ik vermoed dat deze aanzienlijk in prijs verlaagt door een klein deuk in het zijpaneel. Moesten er toch mensen interesse hebben, laat het weten.
Geen idee van correcte prijzen.. Bieden maar.

Rambo007

Legacy Member
Je kan beter op kapaza of 2dehands.be verkopen hier krijg je meestal alleen maar lage bedragen :)

EilandGlorie

Legacy Member
Bod van 100 euro voor de 3 fans en de voeding, afgehaald.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

DAVID@2

Legacy Member
Graag vraagprijs van de ASUS GTX 780TI DirectCU2 3GB ?

En setprijs van moederbord , cpu en ram
16GB Corsair Vengeance van 1600MHz (2x8)
CPU: i7-4770K, nooit overklokt
CPU cooler: be quiet! Dark Rock Pro 3
ASUS ROG Maximus VI Hero; z87 chipset

Swabby

Legacy Member
DAVID@2 zei:
Graag vraagprijs van de ASUS GTX 780TI DirectCU2 3GB ?

En setprijs van moederbord , cpu en ram
16GB Corsair Vengeance van 1600MHz (2x8)
CPU: i7-4770K, nooit overklokt
CPU cooler: be quiet! Dark Rock Pro 3
ASUS ROG Maximus VI Hero; z87 chipset

GPU: Zou er nog graag 280 euro voor krijgen. Maar kan nog iets lager gaan.

Setprijs: geen idee eigenlijk. Nieuwprijs is €650+, met €400 ben tevreden..

DAVID@2

Legacy Member
400 vind ik teveel voor set 300€ wil ik geven voor setje zonder gpu

Slikkah

Legacy Member
€350 voor het setje zonder de VGA indien Zymp ram niet moest nemen.

Zymp

Legacy Member
Ik ga dan toch passen voor het ram. Ik heb in september zelf nog zo'n setje in Tones gekocht en ik zou het nu graag uitbreiden. Toen heeft me dat ongeveer 80 euro gekost omdat dat 'einde reeks' was. Daarmee dat ik ook niet wist dat het in alternate enzo nog te koop stond :p
Maar 75 vind ik helaas dus wel te veel dan! Toch bedankt he :)

Smonneke

Legacy Member
Hoeveel had je graag nog gehad voor de CPU cooler: be quiet! Dark Rock Pro 3?

Siezemore

Legacy Member
20 op de WD blue. Kun je een scan laten draaien om de gezondheid te bewijzen?

MacCleod

Legacy Member
Is de case nog beschikbaar? Indien ja, welke prijs had je in gedachten?

XYRIS

Legacy Member
Deuk in zijpaneel = de kant dat je niet ziet? of de kant met het window? graag foto als het kan :-)

Smonneke

Legacy Member
Zijn de onderdelen verkocht of niet? Ik zie u meermaals online maar u antwoord nooit op u topic of pm's

Siezemore

Legacy Member
En vandaag om 14u weeral online zonder wat te zeggen. Het is toch gewoon elementaire beleefdheid om iets te laten weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan