Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MacCleod zei:Is de case nog beschikbaar? Indien ja, welke prijs had je in gedachten?
XYRIS zei:Deuk in zijpaneel = de kant dat je niet ziet? of de kant met het window? graag foto als het kan![]()
Siezemore zei:20 op de WD blue. Kun je een scan laten draaien om de gezondheid te bewijzen?
Zymp zei:Je moet is kijken naar Slikkah zijn bod, want die had 350 geboden als ik geen interesse meer in het ram had, misschien dat die het nog wel wilt he![]()
DAVID@2 zei:Bod 65euro
Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit

XYRIS zei:€400 voor cpu, moederbord, geheugen, voeding en CASE
lestef zei:Hoeveel wil je voor het moederbord en cpu ?
lestef zei:Dat heb ik er niet voor over. Toch bedankt, ik dacht aan een max 250.