Archief - Meerdere computeronderdelen te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lestef

Legacy Member
Je kan hem anders een pm sturen, of den mod vragen hem een pm te sturen. Zou jammer zijn om zo negatieve itraders op te lopen.

Smonneke

Legacy Member
Ik heb 3 dagen geleden reeds een pm gestuurd waar ik nog geen antwoord op heb gekregen :(. Ik ben wel degelijk geïnteresseerd, alleen jammer dat er geen enkele respons is

Swabby

Legacy Member
MacCleod zei:
Is de case nog beschikbaar? Indien ja, welke prijs had je in gedachten?
XYRIS zei:
Deuk in zijpaneel = de kant dat je niet ziet? of de kant met het window? graag foto als het kan :-)

Ik maak vandaag nog een foto van de case.

Excuses voor het late antwoord, ik zit in mijn laatste examenweek en ik ben dit topic gewoon uit het oog verloren, eerlijk gezegd.

Over de cooler heb ik naar Smonneke een pb gestuurd.

Swabby

Legacy Member
Siezemore zei:
20 op de WD blue. Kun je een scan laten draaien om de gezondheid te bewijzen?

WD Blue is maandag verkocht aan een vriend voor €35,00.

RAM, Processor, STOCK koeler en moederbord mogen allemaal samen weg vanaf €350,00

EilandGlorie

Legacy Member
Ik heb een bod gedaan op de eerste pagina op de PSU + 3 fans?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Swabby

Legacy Member
Gezien de nieuwprijs van de voeding en deze fans, vind ik €100,00 te weinig, sorry.
Voor €150,00 mag je ze hebben.

EilandGlorie

Legacy Member
Oké, bedankt om nog even te antwoorden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Swabby

Legacy Member
GPU en Fan controller mogen weg voor €250,00 en €9,00 exclusief.

Swabby

Legacy Member
PpWP1fe.jpg
LOQ5PSM.jpg


Dit is de deuk in de case, het zijpaneel piept ook enorm als je hem verplaatst, waar iedereen met deze case last van heeft.

Zymp

Legacy Member
Je moet is kijken naar Slikkah zijn bod, want die had 350 geboden als ik geen interesse meer in het ram had, misschien dat die het nog wel wilt he :)

Swabby

Legacy Member
Zymp zei:
Je moet is kijken naar Slikkah zijn bod, want die had 350 geboden als ik geen interesse meer in het ram had, misschien dat die het nog wel wilt he :)

Dat bod was inclusief de Dark Rock Pro 3 CPU cooler. Deze is verkocht, ik had graag 350 gehad voor de set met stock cooler...

DAVID@2 zei:
Bod 65euro
Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit

Genoteerd :)

Swabby

Legacy Member
XYRIS zei:
€400 voor cpu, moederbord, geheugen, voeding en CASE

Ik heb David@2's bod op het geheugen al genoteerd, morgenavond is het voor hem als er niemand anders biedt.

lestef

Legacy Member
Dat heb ik er niet voor over. Toch bedankt, ik dacht aan een max 250.

Swabby

Legacy Member
lestef zei:
Dat heb ik er niet voor over. Toch bedankt, ik dacht aan een max 250.

Als je dat biedt, wil ik het noteren..
Zondagavond sluit ik af voor RAM (huidig bod €65,00), indien dit een effectief bod was sluit ik ook zondag af voor mobo + CPU
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan