Archief - Gamecomputer incl. randapp.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gillegun

Legacy Member
AnthraX.PLayeR zei:
Hey, zou ik mogen weten waar? Goedkoopste waar ik die heb gevonden was 230 euro ofzo. Hopelijk niet bij MNM computers? Want dan ga je hem niet krijgen :p Bel d'r maar eens naartoe als je die bedoelt.



idd daar, hoe komt het dat ik hem niet aan die prijs zal krijgen? :$

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Je moet maar eens naar hun website zelf gaan, daar staat ENKEL bij de Enermax Revolution 950 bij 'OP = OP'. Heb iemand gehad op mijn eigen website die hem daar had besteld en had betaald, en dan krijg je na een week een e-mail da ze hem niet kunnen leveren en dat je maar een andere moet uitzoeken. Heel toevallig ook da juist die Enermax 950 een van de enige is die zogenaamd op voorraad is, de rest is allemala niet op voorraad. Kijk maar op hun website (mnm-computers.nl). Hoop problemen als je je geld wil terugkrijgen en niet een andere voeding wil kopen.

gillegun

Legacy Member
ahzo,
hmm
bedankt voor info en uitleg ! ! !

heb je enkele foto's van de voeding + kabels + accesoires? (is alles nog aanwezig? doos, bon,...)

greets

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
gillegun zei:
ahzo,
hmm
bedankt voor info en uitleg ! ! !

heb je enkele foto's van de voeding + kabels + accesoires? (is alles nog aanwezig? doos, bon,...)

greets
Hey, ik heb er zelf geen foto's van gemaakt maar ik heb alle kabels en alle accessoires nog. Heck, ik heb zelfs de originele doos nog :p Ik kan je wel vertellen dat hij er eigenlijk als nieuw uit ziet en dat er zelfs weinig stof in de voeding zit. Komdat omdat ik altijd luchtfilters gebruik in mijn computer :)

Ik denk nie da ik de bon nog heb... maar meestal kan je bij kapotte voedingen gewoon via de fabrikant ruilen want die dingen gaan zelden kapot.

Wil je dat ik echt foto's neem? Ik kan wel een paar foto's nemen maar nu ligt al mn hardware los op mn bureau dus het zullen geen beautyshots zijn :P Heb op dit moment ook bijna alle kabels in het kabelmapje zitten.

gillegun

Legacy Member
wel als het teveel moeite hoeft het niet, en hoeven geen beauty shots te zijn hoor, gewoon foto van de voeding (van de fan), en van de zijkant waar de specs opstaan, en van het kabelmapje (als dit kan aub)

mvg

Gillegun

btw: kben zekers geintereseerd!

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Okee. Heel de computer ligt nu los op mijn bureau, op een zelfgemaakt testbenchje, want de behuizing heeft iemand vrijdag al opgehaald.

dsc05522.jpg


dsc05523.jpg


dsc05524.jpg


dsc05529.jpg


dsc05526.jpg

gillegun

Legacy Member
AnthraX.PLayeR zei:
Okee. Heel de computer ligt nu los op mijn bureau, op een zelfgemaakt testbenchje, want de behuizing heeft iemand vrijdag al opgehaald.

dsc05522.jpg


dsc05523.jpg


dsc05524.jpg


dsc05529.jpg


dsc05526.jpg

thx for the pics,

ziet er in orde uit, maar momenteel heb ik echt het geld niet om die meteen te kopen. Ik hou het zoekertje in de gaten. hant er van af, hoeveel spullen ik verkocht krijg:evil:

greets

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Dus dan heb ik de foto's voor niks gemaakt? Want da je het niet had kon je ook eerder weten ;) Ik kan de prijs verlagen tot 150 als je hem vandaag koopt... :D

gillegun

Legacy Member
bekijk het als een free up :p

mja mijn excuses, ik wilde je echt niet euhm hoe zeg ik dit in het an, plagen.
Hoogstwss hoor je nog van mij, maar niet meer vandaag, want nu ben ik echt geldloos :p

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Voeding juist verkocht. Om 1 uur snachts omg :p

Heb nu enkel nog:

6GB Exceleram PC3-10666 1333Hz
6GB Corsair Dominator 1600MHz
Gigabyte EX58 Extreme UD7
Microsoft Sidewinder X6 gamingkeyboard
2 x 9800GTX+

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Mods, dit topic mag op slot (niet verwijderen aub), ik ga de overgebleven onderdelen apart verkopen in aparte topics.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan