Archief - Gamecomputer incl. randapp.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Wegens aankoop van een 27" iMac wil ik mijn computer verkopen. Ik heb hem op dit moment nog in gebruik als gamebak. Hij is in een uitstekende staat.

Processor: Intel Core i7 920
Processor-koeler: Xigmatek Dark Knight

Moederbord: Gigabyte GA EX-58 Extreme (die met waterkoelingblokjes)
Geheugen: 3x2GB Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
Videokaart 1: XFX 9800GTX+ 512MB
Videokaart 2: XFX 9800GTX+ 512MB

Behuizing: Silverstone Fortress FT01-BW (black + window)
Voeding: Enermax Revolution 85+ (850W + modulair + sleeve)
Fancontroller: Scythe Kaze Master
Monitor: Acer P223W (glossy 22" 1680x1050)

Hardeschijf 1: WD 640GB 7200rpm 32MB cache
Hardeschijf 2: WD 1TB 7200rpm 32MB cache


Toetsenbord: Microsoft Sidewinder X6 gaming keyboard
Muis: Roccat Kone[+]
Extra: 2x Enermax Appolish fans blue 120mm

Totale huidige nieuwprijs: ± 1559 EUR
Vraagprijs: 1100 EUR (70% van 1559)

Ik wil de hele behuizing incl. hardware in een keer weg. Als je het toetsenbord/muis of de monitor niet wil dan is dat te regelen. Vooralsnog gaat er geen hardware apart weg, dat kan je eventueel zelf nog doen als je de hele pc koopt.
2_1304962612.jpg



2_1304962629.jpg


2_1304962639.jpg


2_1287238102.jpg


enermax-revolution-85+-1050w.jpg


Microsoft-SideWinder-X6-Keyboard.jpg

2_1238094982.jpg


2_1279912915.jpg


2_1240709308.jpg


2_1232123163.jpg


2_1232122369.jpg

FunkyD

Legacy Member
ik denk dat je de optie misschien toch open moet laten van appart teverkopen ik denk wel dat je alles wegkrijgt zo. Het bedrag is veel voor sommigen op het forum. ik heb allesinds interesse in het mobo en het geheugen kan ik mij set-up upgraden. laat maar weten wat je erover denkt Grtz

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Wat zou je daarvoor willen geven, dan wil ik het misschien overwegen.

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
FunkyD zei:
240 Incl? volgens jou berekeningen van 70% van aankoop?
Ik vind 240 incl. wa weinig. Laten we er 280 incl. van maken en dan hebben we een deal. Het moederbord is namelijk de luxere variant, o.a. met waterkoelingblokjes, daarom kom ik op meer dan 240 euro uit. Ook is het geheugen nou niet bepaald low-end :p Ik kan het wel voor 240 doen als je genoeg neemt met 3x2GB 10666MHz geheugen van Exceleram.

Pandekip zei:
Interesse in de cpu btw. Richtprijs?
Als ik m'n mobo en memory ook kan verkopen, laten we zeggen 150 euro ex?

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Kone [+] mag weg voor 45 euro, goedkoopste prijs op internet die ik kan vinden is 68 euro in Nederland. Die wil ik wel enkel weg doen zodra ik wat andere hardware heb verkocht.

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Ben van Arendonk, da's naast Turnhout en vlakbij Antwerpen en Geel. Scherm, wat denk je van 100 euro?

Goldsaint

Legacy Member
Fancontroller: Scythe Kaze Master
Hardeschijf 1: WD 640GB 7200rpm 32MB cache
Hardeschijf 2: WD 1TB 7200rpm 32MB cache

Richtprijs?

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Goldsaint zei:
Fancontroller: Scythe Kaze Master
Hardeschijf 1: WD 640GB 7200rpm 32MB cache
Hardeschijf 2: WD 1TB 7200rpm 32MB cache

Richtprijs?
80 euro?
Nace zei:
Hoeveel voor de pc in geheel zonder randapparatuur en scherm aub?
900 euro? Eventueel 860 euro als ik er het Exceleram 3x2GB 10666MHz geheugen in doe. 840 euro als ik de fancontroller en appolish fans eruit mag halen (en het excreleram ipv dominators)

Genoeg mogelijkheden dus :p

Goldsaint

Legacy Member
zou moeten verzonden worden, hoeveel verzendkosten reken je erbij of kunnen we overeenkomen op 80€ inclu?

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Goldsaint zei:
zou moeten verzonden worden, hoeveel verzendkosten reken je erbij of kunnen we overeenkomen op 80€ inclu?
Ik kan het met kiala verzenden. Dan duurt het enkele dagen maar dan kost het je maar 4 euro :D

Goldsaint

Legacy Member
ok, voor mij ist goed dan voor 84€. stuur maar je gegevens :-)

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Alles is op een aparte datum aangekocht. Gewoon continu geupgrade. Dus ik kan niet van elke onderdeel vermelden wanneer het is aangekocht en of er nog facturen bij zitten. Sommige onderdelen heb ik ook gereviewed maar dan kan de garantie eventueel nog via de fabrikant gaan die ik contacteer voor u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan