Archief - Gamecomputer incl. randapp.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wakoslayer

Legacy Member
hoeveel zou er dan in totaal zijn moestem naar ier versturen?

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
9,70 euro

Als je het verzekerd verzonden wil hebben (bij schade krijg je dan max. 500 euro uitbeteeld) dan wordt het 10,90 euro.

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Even voor de duidelijkheid: de pc staat nog te koop want van Wakoslayer hoor ik niks meer. Op de twee harde schijven en fancontroller na want die zijn verkocht.

reavermaster

Legacy Member
ik wil best een bod itbrengen van 40e op de Kone+ muis, opgehaald natuurlijk

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
reavermaster zei:
ik wil best een bod itbrengen van 40e op de Kone+ muis, opgehaald natuurlijk
45 euro en dan mag je hem komen ophalen. Ik heb hem goedkoopst rond de 70 euro gevonden dus 45 is echt wel een nette prijs :D

h.lecter zei:
heb je een richtprijs voor de behuizing alleen?
thx!
H.
Laten we zeggen 130 euro. De meeste winkels rekenen voor die case nog ongeveer 190 euro.

reavermaster

Legacy Member
kga het voorlopig houden bij 40e, is al mooi bod ge ziet mr

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Sorry ik hou het op 45, is een nette prijs voor iets wa het goedkoopst in Nederland (in Belgie is het vaak nog duurder) 70 euro kost.

Startpost geüpdatet met onderdelen die verkocht zijn.

reavermaster

Legacy Member
as ze in uitstekende staat is wilk er wel 45e voor geven. Graag een aantal close-up fotokes ervan.

Thx

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Sorry Reavermaster voor de late post, kon nu pas foto's van de muis makne. Hij is in een uitstekende staat, ik heb zelfs de verpakking nog helemaal intact liggen hier!

dsc05514.jpg


dsc05515.jpg

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Wasbeer zei:
60€ voor dat ram
Welk, dat Dominator? Dat lijkt me wel weinig, wat zeg je van 80 euro? Da's mijn minimum. Die Exceleram 6GB 10666MHz 9-9-9-24 mag je wel voor 60 euro hebben.

stienoo zei:
Hoeveel vraag je voor 1 videokaart? (9800GTX+)
60 voor eentje, 110 voor allebei.

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
gillegun zei:
hoeveel voor enermax power supply?
160 euro, da's mijn absolute minimum, een van de dingen waarvan ik 100% zeker de echte waarde weet :D

gillegun

Legacy Member
AnthraX.PLayeR zei:
160 euro, da's mijn absolute minimum, een van de dingen waarvan ik 100% zeker de echte waarde weet :D

hmm, zal het moeten voorbij me laten, ik heb de 950 watt gevonden online, nieuw voor 189euro (keuze is snel gemaakt :p) no offense

greets

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
gillegun zei:
hmm, zal het moeten voorbij me laten, ik heb de 950 watt gevonden online, nieuw voor 189euro (keuze is snel gemaakt :p) no offense

greets
Hey, zou ik mogen weten waar? Goedkoopste waar ik die heb gevonden was 230 euro ofzo. Hopelijk niet bij MNM computers? Want dan ga je hem niet krijgen :p Bel d'r maar eens naartoe als je die bedoelt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan