Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
45 euro en dan mag je hem komen ophalen. Ik heb hem goedkoopst rond de 70 euro gevonden dus 45 is echt wel een nette prijsreavermaster zei:ik wil best een bod itbrengen van 40e op de Kone+ muis, opgehaald natuurlijk

Laten we zeggen 130 euro. De meeste winkels rekenen voor die case nog ongeveer 190 euro.h.lecter zei:heb je een richtprijs voor de behuizing alleen?
thx!
H.
Welk, dat Dominator? Dat lijkt me wel weinig, wat zeg je van 80 euro? Da's mijn minimum. Die Exceleram 6GB 10666MHz 9-9-9-24 mag je wel voor 60 euro hebben.Wasbeer zei:60€ voor dat ram
60 voor eentje, 110 voor allebei.stienoo zei:Hoeveel vraag je voor 1 videokaart? (9800GTX+)
160 euro, da's mijn absolute minimum, een van de dingen waarvan ik 100% zeker de echte waarde weetgillegun zei:hoeveel voor enermax power supply?

AnthraX.PLayeR zei:160 euro, da's mijn absolute minimum, een van de dingen waarvan ik 100% zeker de echte waarde weet![]()
) no offense Hey, zou ik mogen weten waar? Goedkoopste waar ik die heb gevonden was 230 euro ofzo. Hopelijk niet bij MNM computers? Want dan ga je hem niet krijgengillegun zei:hmm, zal het moeten voorbij me laten, ik heb de 950 watt gevonden online, nieuw voor 189euro (keuze is snel gemaakt) no offense
greets
Bel d'r maar eens naartoe als je die bedoelt.