DeJeff
Legacy Member
Ik ben van plan mijn Antec Nine hundred two te koop te zetten want heb voor verjaardag witte nzxt phantom gekregen.
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTczMw==
De case is anderhalf jaar oud nu en vertoond hier en daar normale gebruiksschade = kleine krasjes en waar er veel schroeven in en uit gedraaid worden (binnenin de case dan) soms klein beetje verf af (normale slijtage onder de vijs).
Niet dat echt opvalt maar toch geen nieuwe case meer (wat ergens logisch is).
Case is op het moment nog in gebruik.
Volgende week is nieuwe case er en mag deze Antec dus weg.
Heb prijs laten schatten hier op 9lives: https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/antec-nine-hundred-two.788367
Foto's: http://www.dropbox.com/gallery/2637417/1/Antec%20902?h=05e71a
Vandaar MinimumPrijs: 40€
Meeneemprijs: 55€
Bieden stopt op Dinsdag 26 April 20u s'avonds
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTczMw==
De case is anderhalf jaar oud nu en vertoond hier en daar normale gebruiksschade = kleine krasjes en waar er veel schroeven in en uit gedraaid worden (binnenin de case dan) soms klein beetje verf af (normale slijtage onder de vijs).
Niet dat echt opvalt maar toch geen nieuwe case meer (wat ergens logisch is).
Case is op het moment nog in gebruik.
Volgende week is nieuwe case er en mag deze Antec dus weg.
Heb prijs laten schatten hier op 9lives: https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/antec-nine-hundred-two.788367
Foto's: http://www.dropbox.com/gallery/2637417/1/Antec%20902?h=05e71a
Vandaar MinimumPrijs: 40€
Meeneemprijs: 55€
Bieden stopt op Dinsdag 26 April 20u s'avonds

)