DeJeff
Legacy Member
Ik ben van plan mijn Antec Nine hundred two te koop te zetten want heb voor verjaardag witte nzxt phantom gekregen.
De case is anderhalf jaar oud nu en vertond hier en daar normale gebruiksschade = kleine krasjes en waar er veel schroeven in en uit gedraaid worden (binnenin de case dan) soms klein beetje verf af.
Niet dat echt opvalt maar toch geen nieuwe case meer.
Wat zou de 9 lives community hier nog aan geven?
De case is anderhalf jaar oud nu en vertond hier en daar normale gebruiksschade = kleine krasjes en waar er veel schroeven in en uit gedraaid worden (binnenin de case dan) soms klein beetje verf af.
Niet dat echt opvalt maar toch geen nieuwe case meer.
Wat zou de 9 lives community hier nog aan geven?