Archief - Antec Nine hundred two

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeJeff

Legacy Member
Ik ben van plan mijn Antec Nine hundred two te koop te zetten want heb voor verjaardag witte nzxt phantom gekregen.

http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTczMw==

De case is anderhalf jaar oud nu en vertoond hier en daar normale gebruiksschade = kleine krasjes en waar er veel schroeven in en uit gedraaid worden (binnenin de case dan) soms klein beetje verf af (normale slijtage onder de vijs).
Niet dat echt opvalt maar toch geen nieuwe case meer (wat ergens logisch is).

Case is op het moment nog in gebruik.
Volgende week is nieuwe case er en mag deze Antec dus weg.

Heb prijs laten schatten hier op 9lives: https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/antec-nine-hundred-two.788367

Foto's: http://www.dropbox.com/gallery/2637417/1/Antec%20902?h=05e71a

Vandaar MinimumPrijs: 40€
Meeneemprijs: 55€


Bieden stopt op Dinsdag 26 April 20u s'avonds

fo0fight3r

Legacy Member
Begijnendijk, is dat in de buurt van Lommel of ben ik mis?
edit, kan je misschien een paar foto's uploaden?

longpatje

Legacy Member
tin zei:
Begijnendijk, is dat in de buurt van Lommel of ben ik mis?
edit, kan je misschien een paar foto's uploaden?

Begijnendijk ligt naast Aarschot, je zit wel ff uit de richting ;)

nTFs

Legacy Member
tin zei:
Begijnendijk, is dat in de buurt van Lommel of ben ik mis?
edit, kan je misschien een paar foto's uploaden?

Je bedoelt wrs Bergeijk in NL wat inderdaad nogal dicht tegen Lommel ligt.

pieterjanvh

Legacy Member
Bodje van 40euro afgehaald.
Bod vervalt als er te veel schade te bekennen is langs de buitenkant (wat waarschijnlijk niet zo is, maar ik zeg het er maar bij :))

DeJeff

Legacy Member
pieterjanvh zei:
Bodje van 40euro afgehaald.
Bod vervalt als er te veel schade te bekennen is langs de buitenkant (wat waarschijnlijk niet zo is, maar ik zeg het er maar bij :))

Das genoteerd.
Ik zet straks foto's online vanals ik thuis ben.
Case is nog in gebruik op het moment.
Dus je beslist maar nadat je foto's hebt gezien.

pieterjanvh

Legacy Member
Ok in orde! Moet zelf van Veerle-Laakdal komen dus de afstand valt goed mee ;)
Alle originele "accesoires" zitten er ook bij? (Ik denk dan aan extra schroeven, extra plaatjes die er bijzitten om dingen te bevestigen,...)

DeJeff

Legacy Member
pieterjanvh zei:
Ok in orde! Moet zelf van Veerle-Laakdal komen dus de afstand valt goed mee ;)
Alle originele "accesoires" zitten er ook bij? (Ik denk dan aan extra schroeven, extra plaatjes die er bijzitten om dingen te bevestigen,...)

Jaja alles is nog aanwezig.
Zelfs de originele verpakking is er nog.

DeJeff

Legacy Member
h4z3 zei:
Is er ook een verzending mogelijk?

Neen voor zo een grote doos liever niet.
Maar ik zie dat je van beringen bent en dat valt nog te doen met auto ;)

pieterjanvh

Legacy Member
Als je wil afhandelen stuur je maar PM.
Zit niet meteen haast achter, moet mijn Antec Twelve Hundred nog verkocht krijgen :D

DeJeff

Legacy Member
Case verkocht aan pieterjanvh voor 40€ afgehaald.
ik stuur pm voor verdere afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan